خادم پیر: حرف ما برای فیناترافی نمایش توانایی‌های واترپلو به مسئولان است

الهام محمدی/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، ایسکانیوز نوشت:
سهیل خادم ‌پیر  با اشاره به انجام 2 دیدار تدارکاتی با تیم ملی جوانان و تیم دانشگاه آزاد گفت: تیم مالت یکی از تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های فیناترافی، آخر هفته به ایران خواهد آمد و قرار است دیداری تدارکاتی نیز با این تیم داشته باشیم.
خادم پیر با بیان این مطلب ادامه داد: دیدار تدارکاتی با تیم آذربایجان به دلیل این که این تیم نمی‌توانست زودتر از شروع رقابت‌ها به ایران بیاید لغو و بازی با مالت جایگزین آن شد، البته به طور حتم دیدارهای تدارکاتی بیشتر به نفع تیم بود ولی باید شرایط آن فراهم می‌شد. ما از تیمی مثل اتریش هیچ شناختی نداریم، خوشبختانه اولین دیدار ما در رقابت‌ها با این تیم نخواهد بود و این فرصت را داریم که چند بازی از اتریش ببینیم.
وی با اشاره به سبک شدن تمرینات این روزهای تیم ملی گفت: ما در مدتی که در اردو بودیم تمرینات خوبی داشتیم و الان که فاصله کمی تا رقابت‌ها باقی مانده تمریناتمان هم سبک شده و فکر می‌کنم هماهنگی بیشتری پیدا کرده‌ایم و از لحاظ تاکتیکی وحدت خوبی داریم.
بازیکن تیم ملی واترپلو افزود: طاهریان مربی خوبی است که تا الان هم برای آمادگی تیم زحمت زیادی کشیده است، او هم کارهای فنی را برعهده داشته و هم مشکلاتی که بچه ها داشتند را به دوش کشیده و بی‌شک بهترین گزینه سرمربی‌گری تیم ملی بوده است او از همه بازیکنان شناخت دارد، مربی خارجی در این مدت کوتاه نمی‌توانست کاری برای تیم انجام دهد.
خادم پیر درخصوص محل برگزاری رقابت‌ها نیزعنوان داشت: استخر 9دی تقریبا برای رقابت‌ها آماده شده و مسئولان فدراسیون در این مدت برای این امر زحمات زیادی کشیدند من نمی‌دانم چرا استخر آزادی به عنوان محل برگزاری رقابت‌ها درنظر گرفته نشد چون آن‌جا فضای بیشتری برای حضور تماشاگران دارد ولی امیدوارم استقبال خوبی از این رقابت‌ها شود و تماشاگران برای تشویق تیم ایران بیایند.
وی اضافه کرد: این میزبانی برای واترپلو ایران فرصت خوبی است، البته احتمال استرس‌های کاذب برای بازیکنان هست ولی حضور تعداد زیاد تماشاگردر مسابقات لیگ که چند وقت پیش تمام شد باعث شده ما به فضا آشنا باشیم و بازیکنان در این شرایط هم می‌توانند تمرکز خود را حفظ کنند.
خادم پیر بیان داشت: حرف ما برای مسابقات این است که توانایی های واترپلو را بیشتر به مسئولان نشان دهیم، شرکت نکردن در 2 دوره بازی‌های آسیایی ضربه بزرگی برای واترپلو بود، از طرفی این رقابت‌ها به جذب اسپانسر برای لیگ کمک بزرگی خواهد کرد. لیگ ما بسیار قوی است خیلی خوب می‌شود اگر باشگاه‌هایی مثل پیکان و پتروشیمی که قبلا تیم داشتند بازهم وارد لیگ شوند، باشگاه‌هایی مثل نفت امیدیه، سپاهان کمک زیادی به لیگ کردند امیدواریم باشگاه‌های بیشتری وارد شوند، استعدادهای زیادی در کشور وجود دارد که با این مسابقات دیده خواهند شد.
ملی‌پوش واترپلو اضافه کرد: این مسابقات در سطح فدراسیون جهانی شنا (فینا) برگزار می‌شود و با رایزنی مسئولان موقعیت‌های خوبی هم برای بازی ملی‌پوشان در لیگ های معتبر پیش خواهد آمد.البته ما خودمان افرادی بانفوذی مانند امینی را در فینا داریم. ما همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا مدال طلای این رقابت‌ها را بر گردن بیاویزیم.

انتهای پیام