ادامه رکوردشکنی ها در روز نخست شنا

پس از ثبت دو رکورد در صبح روز نخست رقابت های مرحله دوم قهرمانی شنای باشگاه‌های کشور، عصر امروز نیز دو رکورد جدید ثبت شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ پس از رکوردشکنی های رهام پیروانی و آریا نسیمی شاد در صبح روز نخست جام خلیج فارس عصر امروز شاهد ثبت رکوردهای جدید توسط شناگران جوان تیم موج های آبی مشهد بودیم.

محسن مهمان نواز ورزشکار جوان تیم ملی ایران در قالب تیم سرزمین موج های آبی در این دوره از رقابت ها شرک کرده است. او توانست در ماده ۵۰متر کرال پشت علاوه بر کسب عنوان نخست رکورد ۱۵ الی ۱۷ سال کشور را نیز به نام خود ثبت کند. مهمان نواز در رقابت های عصر امروز با ثبت زمان ۲۸ثانیه و هفت صدم ثانیه رکورد پیشین این ماده را که در اختیار پوریا مالدار قصری بود ارتقا بخشید. مالدار قصری توانسته بود ۵۰متر را در ۲۸ثانیه و ۴۲صدم ثانیه طی کند.

۲۰۰متر قورباغه بار دیگر محل درخشش آریا نسیمی شاد بود. این جوان آینده دار که صبح امروز نیز موفق به رکورد شکنی در ماده ۵۰متر قورباغه شده بود بار دیگر آمادگی خود را به رخ کشید و رکورد پیشین خود در ماده ۲۰۰متر قورباغه را بهبود بخشید. وی توانسته بود در دور نخست رقابت های لیگ شنا امسال با ثبت زمان دو دقیقه و ۲۸ ثانیه و ۳۷ صدم ثانیه رکورددار رده سنی ۱۴-۱۳ سال این ماده لقب گیرد. نسیمی شاد اینبار با بهبود رکورد خود زمان دو دقیقه و ۲۷ ثانیه و ۷۹ صدم ثانیه را ثبت کرد.

*رکوردهای جدید ثبت شده در مرحله دوم رقابت های شنای قهرمانی باشگاه های کشور ( روز نخست):

۲۰۰ متر کرال پشت: رهام پیروانی، مقاومت ۲.۰۸.۳۲ **(رکورد کشور)
۵۰ متر قورباغه: آریا نسیمی شاد، موجهای آبی مشهد ۳۱.۸۶* (رکورد رده سنی)
۵۰ متر کرال پشت: رکورد کشور محسن مهمان نواز، موجهای آبی مشهد ۲۸.۰۷ (رکورد رده سنی)
۲۰۰ متر قورباغه: آریا نسیمی شاد، موجهای آبی مشهد ۲.۲۷.۸۹ (رکورد رده سنی)

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.