تیم های صربستان، رومانی، آمریکا و استرالیا به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند

تیم های صربستان، رومانی، آمریکا و استرالیا با پیروزی برابر حریفان خود به دور سوم و مرحله یک هشتم نهایی مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان صعود کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، در ادامه مسابقات قهرمانی جوانان جهان و با انجام دیدارهای روز ششم این رقابتها که در شهر پرتث استرالیا جریان دارد، تیم های صربستان، رومانی، آمریکا و استرالیا با پیروزی برابر حریفان خود راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند.

نتایج دیدارهای امروز پنجشنبه مسابقات قهرمانی جوانان جهان به این شرح است:
مصر ١٢ – پرو ٢
کلمبیا ١۰ – ترینیدادوتوباگو ٩
ازبکستان ١۰- آفریقای جنوبی ٨
آمریکا ١٩ – برزیل ١١
صربستان ١٧ – کانادا ۶
رومانی ۵ – نیوزلند ۴
استرالیا ٢١- ایران ٢

پیش از این تیم های مجارستان، کرواسی، یونان و ایتالیا با صدرنشینی در مرحله مقدماتی و گروه های اول تا چهارم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده بودند. این مسابقات فردا جمعه پیگیری خواهد شد که برنامه این مسابقات به این شرح است:
پرو – ترینیداد وتوباگو
مصر – کلمبیا
قزاقستان – ازبکستان
مجارستان – استرالیا
کرواسی – استرالیا
یونان – صربستان
ایتالیا – رومانی
برزیل – ایران
کانادا – نیوزلند

مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان که با شرکت ٢۰ تیم از روز ١١ آذر در شهر پرتث استرالیا آغاز شده است روز یکشنبه ١٩ آذر با معرفی تیم قهرمان به پایان خواهد رسید.

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.