حضور در جمع دوازده تیم برتر واترپلو دنیا جایگاه ارزشمندی است/بار دیگر شایستگی مربیان ایرانی ثابت شد

سرپرست فدراسیون شنا با ارزشمند توصیف کردن صعود جوانان واترپلو ایران به جمع دوازده تیم برتر دنیا این موفقیت را افتخاری بزرگ برای واترپلو ایران عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، برانوش نیک بین که پس از پیروزی ١٣ بر ١۰ تیم ایران مقابل ازبکستان و صعود جوانان کشورمان به جمع ١٢ تیم برتر دنیا سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: راهیابی جوانان ایران به جمع دوازده تیم برتر دنیا موفقیت بزرگی است که می تواند نقطه عطفی برای واترپلو ایران باشد و زمینه موفقیتهای آینده واترپلو در بازیهای آسیایی را فراهم کند.

نیک بین تصریح کرد: آینده واترپلو متعلق به این جوانان است و امیدواریم بتوانیم با یک برنامه ریزی بلند مدت از تجربه جهانی این بازیکنان در راه حضور قدرتمند در بازیهای آسیایی استفاده کنیم.
وی با اشاره به نقش مربیان ایرانی در کسب این موفقیت اظهار داشت: شیرینی این افتخار آفرینی زمانی دوچندان می شود که تیم جوانان کشورمان با هدایت مربیان ایرانی به این موفقیت دست یافت و بار دیگر دانش و توانایی مربیان وطنی به اثبات رسید.

نیک بین تصریح کرد سال گذشته نیز تیم واترپلو جوانان کمتر از بیست سال ایران در مسابقات جهانی یونان با هدایت مربی چند هزاردلاری ایتالیایی موفق به کسب عنوان دهمی جهان شد و امسال مربیان ایرانی بار دیگر ثابت کردند که از دانش و توانایی بالایی برخوردارند و می توانند تیم های ملی ایران را به موفقیت های جهانی رهنمون کنند.

image_printپرینت مطلب