سلطانی: مرحله سوم اردوی جوانان زیر نظر مولر برگزار می شود

رئیس کمیته فنی واترپلو با توجه به اهمیت حضور جوانان در رقابت های واترپلوی جوانان جهان گفت: واترپلوئیست های جوان برای حضور قدرتمند در این رقابت ها باید فشار های تمرینی بسیاری را تحمل کنند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ داود رضاسلطانی رئیس کمیته فنی واترپلو در مورد اردوی تیم ملی واترپلوی جوانان گفت: اردوی تیم ملی جوانان با هدف حضور موفق در رقابتهای واترپلوی جوانان جهان از هفته اول فروردین ماه به مدت هشت روز برگزار شد.
وی ادامه داد: این اردو با حضور ۱۹ ورزشکار در استخر بین المللی ۹دی تهران برگزار شد که طی آن واترپلوئیست های جوان در دو نوبت صبح و بعد ازظهر به تمرین پرداختند و قد و وزن آنها نیز در زمان اردو ارزیابی شد.
سلطانی با اشاره به اهداف تمرینی تیم ملی جوانان یادآور شد: در مرحله اول، تمرینات استقامتی و طراحی تمرین انجام شد و در مراحل بعدی، تمرینات آمادگی جسمانی، تکنیک صحیح در انجام حرکات و تمرکز بر روی عضلات نیز به نحو مطلوب پیگیری شد.
رئیس کمیته فنی واترپلو در مورد شرایط بازکنان تصریح کرد: متاسفانه به دلیل مشکلات تحصیلی، واترپلوئیست های جوان اردوهای مداوم نداشتند و مدتی از تمرینات دور ماندند. با توجه به تعطیلی در ایام نوروز فرصت مناسبی برای ادامه اردوهای آمادگی به وجود آمد که نهایت استفاده را از آن بردیم.
سلطانی اردوی تیم ملی واترپلوی جوانان را ادامه دار مطرح کرد و گفت: مرحله سوم اردو ها با حضور لوتوس مولر و مربیان تیم ملی جوانان ۲۰ تا ۲۲ فروردین ماه برگزار می شود و تست های مد نظر مولر از آنها گرفته می شود.
وی با توجه به وضعیت تحصیلی واترپلوئیست ها افزود: همانطور که قبلاً هم اشاره کردم وضعیت تحصیلی جوانان تا حدودی مشکل ساز شده است. طبق تصمیمات گرفته شده تا پایان امتحانات، ورزشکاران سه روز پایانی هفته را در اردوی تیم ملی حضور پیدا می کنند و روزهایی که در اردو نیستند طبق برنامه سرمربی تیم و زیر نظر مربیان مورد تایئد فدراسیون در استان های خودشان تمرین می کنند و بعد از پایان امتحانات تا زمان مسابقات که از دهم مرداد ماه آغاز می شود در اردوی متمرکز خواهند ماند.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.