شهیدی پور: تیمی که کمتر اشتباه کند برنده است

سرمربی تیم دانشگاه آزاد با اشاره به رقابت تنگاتنگ گروه A گفت: بازی های این گروه بسیار نزدیک به هم و حساس است به طوری که هر تیمی کوچکترین اشتباهی انجام دهد بازنده خواهد بود و برعکس، هر تیمی که کمتر اشتباه کند برنده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ علیرضا شهیدی پور سرمربی تیم دانشگاه آزاد عملکرد این تیم را در هفته دوم لیگ برتر واترپلو مثبت ارزیابی کرد و گفت: همانطور که پیش بینی می شد این تیم به دلیل کمبود وقت و نداشتن تمرین مناسب برای هماهنگی در هفته اول بازی ها چندان هماهنگ عمل نکرد. خوشبختانه تیم هماهنگی های لازم را هم در بازیکنان و هم در مربیگری به دست آورده است و این موفقیت در نتیجه رقابت ها کاملاً محسوس است.

وی در مورد بازی با تیم نفت و گاز امیدیه افزود: تیم نفت و گاز امیدیه همانطور که در گذشته هم به آن اشاره کردم تیم قدرتمندی است و یکی از مدعیان سکوی قهرمانی این رقابت ها محسوب می شود. در قسمتی از بازی با این تیم از نتیجه عقب افتادیم. خوشبختانه با چند جابجایی و تعویض مناسب توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم و پیروز میدان شویم.

شهیدی پور ادامه داد:متاسفانه در بازی با گچساران در قسمت سانتر و دفاع اشتباه کردیم و کمی ناهماهنگ بودیم البته خیلی زود توانستیم نتیجه را به سود دانشگاه آزاد عوض کنیم. تیم نفت و گاز گچساران یک تیم بومی است که با در اختیار گرفتن چند بازیکن غیر بومی ترکیب قوی تری پیدا کرده است. البته باید به این نکته اشاره کنم که بازیکنان بومی گچساران بسیار خوب شنا می کنند و انگیزه بسیاری در آنها دیده می شوند. به نظر من گچساران نیز جز مدعیان یکی از سکوهای لیگ برتر واترپلو است.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد در مورد نحوه تمرین و امکانات در اختیار این تیم یادآور شد: دانشگاه آزاد بهترین امکانات را در اختیار تیم ما قرار داده است. بهترین دروازه ها، توپ ها و سالن بدنسازی برای تمرین در دسترس بازیکنان این تیم است. بازیکنانی که ملی پوش نیستند در هفته تقریباً شش روز با تیم تمرین می کنند و بازیکنان ملی پوش در روزها و ساعاتی که در تیم ملی تمرین ندارند در اختیار دانشگاه آزاد هستند.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب