صعود سایپا و دانشگاه آزاد به فینال لیگ برتر واترپلو

عصر امروز (پنجشنبه) دانشگاه آزاد اسلامی و سایپا با غلبه بر رقیبان خود در مرحله پلی‌آف، علاوه بر راهیابی به فینال بیست و ششمین دوره لیگ برتر واترپلو به عنوان نمایندگان ایران در جام باشگاه های آسیا به کنفدراسیون شنای آسیا معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دور برگشت مرحله پلی‌آف بیست و ششمین دوره لیگ برتر واترپلو عصر امروز (پنجشنبه) با برگزاری دو دیدار و معرفی تیم‌های راه یافته به فینال همراه شد. امروز از ساعت ۱۷:۳۰ دو مسابقه در استخر بین المللی ۹دی شیرودی برگزار شد و تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و سایپا به ترتیب مقابل نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه پیروز شدند.

در نخستین بازی از ساعت ۱۷:۳۰ دانشگاه آزاد از نفت و گاز گچساران پذیرایی کرد. دیدار رفت دو تیم در گچساران ۱۱ بر ۷ به سود دانشگاه به پایان رسیده بود. تیم دانشگاه که تا به اینجای رقابت‌ها شکست نخورده بود در این دیدار نیز موفق شد به روند پیروزی های خود ادامه دهد. دانشگاه آزاد مدافع عنوان قهرمانی توانست با حساب ۱۱ بر ۶ رقیب  خود را شکست دهد و در مجموع با پیروزی ۲۲ بر ۱۳ به عنوان نخستین فینالیست امسال معرفی شد.

در دومین بازی از ساعت ۱۹:۰۰ سایپا و نفت امیدیه به آب زدند. سایپا در مرحله گروهی با ۱۸ امتیاز دوم و امیدیه با ۱۶ امتیاز به مقام سوم رسیده بود. بازی رفت این دو تیم به میزبانی نفتی‌ها در امیدیه برگزار شد که سایپا با نتیجه ۹ بر ۷ میزبان را شکت داد. سه دیدار گذشته دو تیم نوید یک بازی جذاب و زیبا را داشت. در پایان این بازی سایپا با نتیجه ۱۱ بر ۷ امیدیه را از پیش رو برداشت و در مجموع با پیروزی ۲۰ – ۱۴ در اولین حضور خود در لیگ برتر واترپلو موفق شد به فینال رقابت‌ها راه یابد و حریف دانشگاه آزاد در فینال شود.

با این حساب تیم های سایپا و دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر صعود به فینال به عنوان نمایندگان ایران در جام باشگاه های آسیا به کنفدراسیون شنای آسیا معرفی شدند. جمعه هفته آینده (۱۳ اسفند ۱۳۹۵) بازی رفت فینال، و همچنین دیدار رده‌بندی و دور برگشت فینال هم ۱۹ اسفند برگزار می‌شود تا قهرمان بیست و ششمین دوره لیگ برتر واترپلو مشخص گردد.

 

نتایج مسابقات دور برگشت مرحله پلی آف بیست و ششمین دوره لیگ برتر واترپلو:

  • دانشگاه آزاد اسلامی ۱۱ – ۶ نفت و گاز گچساران
  • سایپا ۱۱ – ۷ نفت امیدیه

 

نتایج مسابقات دور رفت مرحله پلی آف بیست و ششمین دوره لیگ برتر واترپلو:

  • نفت و گاز گچساران ۷ – ۱۱ دانشگاه آزاد اسلامی
  • نفت امیدیه ۷ – ۹ سایپا

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.