طلوع ستاره استرالیا در آسمان شنا

مکنزی هورتون ١٧ساله که رقابت های جهانی بارسلونا را از دست داد، با کسب ۶مدال و رکوردزنی های پیاپی در مسابقات جوانان جهان زنگ خطر را برای رقبای خود تا المپیک ٢۰١۶ به صدا در آورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در چهارمین دوره ی رقابت های جهانی که در شهر دوبی برگزار شد، مکنزی هورتون ورزشکار ١٧ساله ی استرالیایی نمایشی درخور توجه داشت و توانست ۴مدال طلای انفرادی و یک مدال طلا و نقره ی تیمی را برای خود و کشورش به ارمغان بیاورد.
این ورزشکار جوان که مسابقات جهانی بارسلونا را به دلیل مشکل ناخن دست از دست داد با حضور پر قدرت در این بازی ها و کسب مدال های طلای انفرادی در ماده های ٢۰۰، ۴۰۰، ٨۰۰ و ١۵۰۰ متر آزاد همگی با ثبت رکوردهای تازه در مسابقات برای رقبای بزرگسال خود خط و نشان کشید. بدین ترتیب در آینده باید شاهد رقابت های جذابی بین او و سایر شناگران باشیم.

مسابقات جوانان جهان امسال رکورد بیشترین میزان مشارکت را به نام خود ثبت کرد. در این دوره با حضور ٧۵٣ورزشکار از ٩١ کشور ۴٧بار رکوردشکنی صورت گرفت و پس از انجام تمامی ۴١رویداد ١٢۴مدال بین ورزشکاران توزیع شد.
تیم استرالیا به لطف درخشش هورتون توانست در جدول مدالی عنوان نخست را از آن خود کند. این تیم پس از حضور درخشان در این رقابت ها توانایی های خود را برای رقابت با سایر بزرگان شنا در المپیک ٢۰١۶ به همگان نشان داد.

*عناوین و رکوردهای “مکنزی هورتون” در رقابت های جوانان جهان در دوبی:
· مقام اول ۴۰۰متر آزاد ٣.۴٧.١٢ (رکورد مسابات)
· مقام اول تیمی ١۰۰*۴ آزاد ٣.١۶.٩۶ (رکورد مسابقات)
· مقام اول ٢۰۰متر آزاد ١.۴٧.۵۵ (رکورد مسابقات)
· مقام اول ٨۰۰متر آزاد ٧.۴۵.۶٧ (رکورد مسابقات)
· مقام دوم تیمی ٢۰۰*۴متر آزاد ٧.١۵.٨٢
· مقام اول ١۵۰۰متر آزاد ١۴.۵۶.۶۰ (رکرود مسابقات)

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب