محمدسعید میر مهدی: قدرت دانشگاه آزاد را در هفته های آینده نشان می دهیم

کاپیتان تیم واترپلوی دانشگاه آزاد اسلامی در مورد آمادگی این تیم گفت: به دلیل کمبود وقت تمرینی نتوانستیم به شرایطی که می خواهیم برسیم اما با تمرین بیشتر قدرت اصلی تیم را در هفته های آینده نشان می دهیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محمد سعید میرمهدی کاپیتان تیم دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به شرایط مطلوب میزبانی نفت و گاز گچساران گفت: مسئولان تیم نفت و گاز گچساران شرایط میزبانی خوبی را برای تیم های شرکت کننده مهیا کردند و جا دارد که از آنها برای فراهم کردن این شرایط تشکر کنم. البته تنها مشکلی که در این میزبانی وجود داشت دمای آب بود. قدری آب استخر گرم بود و بازی کردن در آب گرم کار دشواری است. با شناختی که از دیگر شهر ها دارم پیش بینی می کنم که دمای آب دیگر استخرها مناسب تر از گچساران باشد و برای ما شرایط مطلوب تر خواهد بود.

وی ادامه داد: شرایط دمای آب باعث شد که در دقایق اولیه بازی سه گل از نفت و گاز گچساران عقب بیفتیم. در ادامه بازی نتیجه را مساوی کردیم و در نهایت توانستیم با اختلاف یک گل پیروز میدان شویم. در بازی اول نیز تیم کمی ناهماهنگ بود زیرا وقت زیادی برای تمرین و هماهنگی بیشتر نداشتیم. در بازی های آینده هماهنگی های لازم را با تمرین بیشتر به دست خواهیم آورد.

میرمهدی در مورد وضعیت دیگر تیم های حاضر در لیگ برتر یادآور شد: تیم نفت و گاز امیدیه مدت زیادی است که با بازیکنانش تمرین می کند و می شود گفت تیم کاملاً آماده است. تیم نفت و گاز گچساران نیز تیم جوان و خوبی است. هنوز نمی توانیم در مورد تمامی تیم ها نظر بدهم زیرا باید بازی آنها را نیز ببینیم تا بتوانیم سطح لیگ واترپلو را ارزیابی کنیم.

کاپیتان تیم دانشگاه آزاد اسلامی با تشکر از مسئولان این تیم که چند بازیکن ملی را به خدمت گرفتند، گفت: تیم دانشگاه آزاد بازیکنان خوب و در سطح ملی را در اختیار دارد و این موضوع تجربه تیم را بالا می برد و توقع خود من خیلی بیشتر از بازی های دور اول از دانشگاه آزاد است. در بازی های آینده شاهد تیم هماهنگ و همچنین قوی تری از دانشگاه آزاد خواهید بود.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب