مهمان نواز: می خواهم اولین رکورد وردی A المپیک را کسب کنم

شناگر جوان و آینده دار تیم ملی گفت: بعد از کسب رکورد ورودی تیم ملی می خواهم اولین کسی باشم که رکورد ورودی A المپیک جوانان را کسب می کند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن مهمان نواز شناگر تیم موج های آبی مشهد در مورد مرحله پایانی لیگ شنا گفت: امیدوارم در مرحله پایانی لیگ شنا شاهد رقابت های نزدیک تر و رکورد شکنی های بیشتری از شناگران حاضر در لیگ باشیم.
مهمان نواز که تمرینات خود را زیر نظر مجید مشتاق انجام می دهد در این مورد افزود: تمریناتم را زیر نظر مجید مشتاق انجام می دهم اما برنامه تمرینی ام را از سرمربی تیم ملی می گیرم و از شرایط و برنامه تمرینی که انجام می دهم راضی هستم. امیدوارم بتوانم در مرحله پایانی لیگ رکورد شکنی کنم.
وی ادامه داد: در مرحله دوم لیگ توانستم در ماده ۵۰ متر کرال پشت رکورد رده سنی را جابجا کنم. البته در مرحله پایانی لیگ می خواهم همین رکورد را نیز کاهش دهم و امیدوارم بتوانم در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت نیز رکوردشکنی کنم.
شناگر پشت روی تیم ملی جوانان در مورد انتخابی تیم ملی گفت: خوشبختانه شرایط خوبی برای کسب ورودی مورد نظر کمیته فنی و سرمربی شنا دارم. البته قبلاً توانسته ام زیر رکورد ورودی شنا کنم. در صورت کسب ورودی تیم ملی به رقابت های جایزه بزرگ دبی اعزام می شویم که هدفمان کسب سهمیه المپیک جوانان است که امیدوارم اولین کسی باشم که ورودی A را کسب می کند.
مهمان نواز با اشاره به انگیزه در شناگران یادآور شد: باعث خوشحالی است که شناگران جوان انگیزه بسیاری برای تمرینات پیدا کرده اند. گذاشتن رکورد ورودی برای انتخابی تیم ملی باعث بالا رفتن انگیزه در شناگران شده است. امیدوارم مسئولان برای ایجاد انگیزه های بیشتر در شناگران تدابیر بیشتری بیاندیشند.
وی ادامه تحصیل و ورزش حرفه ای را یکی از مشکلات ورزشکاران حرفه ای دانست و گفت: متاسفانه برخی مدارس و دانشگاه ها با ورزشکاران حرفه ای همکاری نمی کنند و آنها را در رسیدن به اهدافشان یاری نمی دهند. اگر مسئولان آموزش عالی ما ورزشکاران را درک کنند ما نیز می توانیم با آسودگی خاطر بیشتر در خدمت تیم های ملی کشور باشیم و برای افتخار آفرینی برای ایران عزیز تمام تلاش خود را انجام دهیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب