میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر مبارک باد

سالروز ولادت مولود کعبه حضرت علی(ع) نماد عدالت، اسوه خردورزان، حامی ستمدیدگان و محرومان و روز پدر مبارک باد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ۱۳رجب سرآغاز طلوع خورشید زندگی بزرگ مردی است که ولادتش در کعبه و شهادتش در مسجد بود . امام علی(ع) آغازگر امامت و مظهر عدالت و خداپرستی و تربیت یافته در مکتب نبوت است که با سلوک و گفتارو رفتار و منش خویش، دلهای تشنه حقیقت را از چشمه لایزال الهی سیراب ساخته است.

ایمانش بر همه مقدم، سخنش از همه فصیح‌تر، رأیش از همه محکم‌تر بود، به حفظ کتاب خدا و اجرای احکام آن از همه بیشتر توجه داشت. دوستی و یاری‌اش واجب و در رتبه با پیامبران مساوی است. او سرچشمه‏ فیاضی بود که دانشمندان دانش‌های خود را بدو استناد دادند. یگانه و بزرگواری که دوست و دشمن اعتراف به کرامت، دانایی و شجاعت وی دارند.

۱۳رجب؛ سالروز ولادت امام‌المتّقین حضرت علی(ع) اسوه خردورزان، حامی ستمدیدگان و محرومان و پدر یتیمان و سرچشمه عدالت، حقیقت و امامت که به روز پدر و تجلیل از مقام و منزلت پدران بزرگوار مزین گشته بر عموم آزاد مردان جهان، پدران بزرگوار  و شیر زنان مردپرور مبارک باد. چه سنت پسندیده ای که این ولادت روز پدر نام گرفت. چرا که پدر بودن همیشه هم سنگ مرد بودن نیست برای پدر بودن و پدری کردن باید مرد بود.

 

 

 

 

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.