آخرین وضعیت شناگران ایران قبل از مسابقات انتخابی المپیک

مربی تیم ملی شنا وضعیت اردویی شناگران ایران در اردوی دبرسن مجارستان را خوب توصیف کرد و گفت: امیدواری زیادی به کسب سهمیه داریم با این حال باید منتظر روز نهایی بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، خبرگزاری مهر نوشت:

 تیم پنج نفره شنای ایران با ترکیب جمال چاوشی فر، احمدرضا جلالی، مهدی انصاری، آرشام میرزایی و آریا نسیمی شاد در اردوی تمرینی رقابتهای المپیک ۲۰۱۶ ریو در شهر دبرسن مجارستان به سر می برد.

 مسابقات انتخابی مجوز حضور در المپیک از ۲۹ ژوئن تا دوم ژوییه (۹ تا ۱۲ تیر) در بوداپست برگزار خواهد شد.

خشایار حضرتی وضعیت اردویی شناگران را خوب توصیف کرد و گفت: بچه ها در حال پیگیری تمرینات خود در آخرین مراحل هستند و تمرینات رو به سبک شدن دارد. شرایط اردویی ما در دبرسن در حال حاضر مناسب است و امیدوارم نتایج خوبی در مسابقاتی که در بوداپست برگزار می شود، کسب کنیم.

«با پیگیری روند تمرینات، آیا می توان شرایط شناگران را در رقابتهای انتخابی پیش بینی کرد؟»

حضرتی در پاسخ به این سوال گفت:  امیدواری زیادی داریم با این حال باید منتظر روز نهایی بود. اگر در این مدت مسابقه دیگری برگزار می شد پیش بینی ها دقیق تر بود.

مربی تیم شنا در پایان گفت: در این دوره از رقابتهای انتخابی المپیک ۹۰۰ شناگر مرد و زن حضور دارند و این کاسته شدن از تعداد نفرات، کار حضور در این رویداد را دشوار کرده است. کسانی که ورودی A را کسب کرده اند ۱۰۰ درصد در بازی ها شرکت می کنند اما شناگرانی که ورودی B را به دست می‌آورند باید از سوی فینا تحت ارزیابی قرار بگیرند و حضورشان در المپیک قطعی نیست.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب