آذربایجان غربی قهرمان مسابقات واترپلو بانوان جام خلیج فارس شد

آذربایجان قهرمان نخستین دوره مسابقات واترپلو بانوان در رده سنی زیر 16 سال شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم آذربایجان غربی در نخستین دوره مسابقات واترپلو بانوان جام خلیج فارس در رده سنی زیر ۱۶ سال قهرمان شد. در اولین دوره از مسابقات هفت تیم شرکت کردند. پنج تیم از استان های فارس، گیلان، قزوین، آذربایجان غربی، اصفهان و دو تیم از تهران در مسابقات جام خلیج فارس مسابقه دادند. این مسابقات از روز پنج شنبه (۲۷ شهریور) در استخر مجموعه ورزشی آزادی شروع و دیروز(۲۹ شهریور) با مشخص شدن تیم های برتر به پایان رسید. گسیو جوادی از آذربایجان غربی بهترین گلزن و سیده محنا سیدترابی از گیلان به عنوان بهترین دروازه بان انتخاب شد. تیم های آذربایجان غربی و گیلان تکنیکی ترین تیم های این دوره از مسابقات انتخاب شدند.

 

 

نتایج مسابقات
۱-تیم آذربایجان غربی با ۱۱ امتیاز مقام اول
۲-تیم فارس با ۹ امتیاز مقام دوم
۳-تیم قزوین با ۸ امتیاز مقام سوم

 

*نتایج روز سوم مسابقات (۲۹ شهریور)
شنبه صبح
قزوین۱۵-۶ تهران الف
فارس۲۰-۱۵ تهران ب
آذربایجان غربی۱۷-۱۴ گیلان

شنبه عصر
تهران الف۱۷-۱۶ تهران ب
قزوین۱۴-۱۲ گیلان
فارس۱۹-۷ اصفهان

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.