آرشام میرزایی 2014

آرشام میرزایی: می خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم

شناگر ملی پوش ایران در بازی های آسیایی گفت: نه تنها من بلکه بقیه شناگران تیم ملی نیز سعی می کنند رکورد را بزنند و بهترین عملکرد را داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ آرشام میرزایی شناگر ملی پوش ایران در بازی های آسیایی اظهار کرد: ما تمرینات خود را از زمستان سال قبل شروع کردیم. هر چند اول معلوم نبود که به بازی ها اعزام می شویم ولی با باز هم تمرینات خود در با جدیت ادامه دادیم. یک اردوی برون مرزی در مجارستان داشتیم که خیلی در  شناخت نقاط ضعیف و پیشرفت ما موثر بود. چون هم آب و هوا و هم شرایط تمرینی و مسابقه ای  با ایران فرق داشت. در حال حاضر نزدیک یک ماه است که تمرینات ما بیشتر سرعتی و مربوط به آمادگی قبل از مسابقه است. به نظر من شرایط ما خیلی خوب است چون اولین بار است که یک دوره آمادگی شش ماهه را برای شرکت در مسابقات پشت سر گذاشتیم.
ملی پوش شنای ایران عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم با یک نتیجه خوب انتظاری را که خودمان و کادر فنی دارند، برآورده کنیم. مربیان تیم ملی خیلی زحمت کشیدند. هم مربیان و هم بازیکنان در این چند ماه تمرین از خانواده خود دور بودند.
آرشام میرزایی خاطر نشان کرد: حمایت های فدراسیون نسبت به سال های قبل خیلی بهتر بود. مسئولان فدراسیون تا جایی که توانسته اند برای تیم ملی زحمت کشیدند. از نظر مالی و تغذیه ای همیشه ما را یاری کردند. امیدوارم با حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک شرایط ما بهتر از این هم شود.
او تاکید کرد: امیدوارم بعد از بازی های آسیایی نیز این روند حمایتی و رو به جلو حرکت کردن شنا ادامه داشته باشد. انتظارم این است که همین روال ادامه یابد.
وی با ارزیابی آمادگی ملی پوشان شناگر گفت: با آمادگی کاملی که شناگران دارند به امید خدا چند رکورد ملی جابجا می شود. من در ماده ۵۰ و ۱۰۰ متر کرال و چند ماده تیمی مسابقه می دهم. تمام تلاشم این است که رکورد بزنم. نه تنها من بلکه بقیه شناگران تیم نیز سعی می کنند رکورد بزنند و بهترین عملکرد را داشته باشند در رشته های تیمی تمام سعی ما این است که به فینال برویم.

او در پایان گفت: همه مردم ما را دعا کنند. ما نماینده مردم و کشورمان هستیم. انشالله بتوانیم همه را سرافراز کنیم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.