اینچئون

آرشام میرزایی: وزارت ورزش شنا را رها نکند

ملی پوش شنای ایران پس از پایان ماده 100 متر آزاد گفت: انتظار بیشتری از خودم داشتم و البته با حمایت های بیشتر بهتر نتیجه می گرفتیم و حالا امیدوارم وزارت ورزش شنا را رها نکند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ آرشام میرزایی در حاشیه بازی های آـسیایی اینچئون اظهار کرد: روز خوبی نداشتم. انتظارم این بود که رکورد بهتری ثبت کنم. نمی دانم چه شد. به هر حال نتایج نشان می دهد که باید از شنا بیشتر حمایت شود. وی افزود: نباید وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باز هم شنا را رها کند. اینکه فقط چند ماه زودتر از مسابقات سراغ ورزشکاران را بگیرند نمی تواند زمینه موفقیت در این ورزش را فراهم کند. شنا ورزش دیر بازده است. باید در طول زمان و بلندمدت تمرین مستمر داشته باشد. میرزایی خاطرنشان کرد: امیدوارم بعد از مسابقات برنامه های تمرینی تیم ملی تداوم داشته باشد. امکانات مناسبی در اختیار ما بگذارند. ما انتظار زیادی نداریم فقط مثل همه رشته ها امکانات مناسب را در اختیارمان قرار بدهند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

تاسوعا، روز قامت استوار وفاداری است

در آستانه عاشورا، نام حضرت ابوالفضل العباس(ع)، ماهِ منیر بنی‌هاشم، یادآور شکوه انسانی است که قدرت را در خدمت وفا، شجاعت را در مسیر حقیقت و ایثار را در اوج

فراخوان فدراسیون ورزش‌های آبی و فدراسیون نجات‌غریق برای برپایی موکب در آیین تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب اسلامی ایران

بر اساس این اطلاعیه، موکب‌های فدراسیون با همکاری هیأت‌های ورزش‌های آبی و نجات غریق استان‌های تهران، قم و خراسان رضوی در مسیر برگزاری مراسم تشییع در شهرهای تهران، قم و

خاطره دهلی نو، تجربه فرش قرمز ۲۰۱۰، بازخورد جهانی از شیرجه در یکصدسالگی و نگاه به آینده توسعه‌ای این رشته در گفت‌وگو با چهره ماندگار شیرجه ایران

تقی عسگری، از نخستین مدال‌آوران تاریخ ورزش ایران در بازی‌های آسیایی، در گفت‌وگو با سایت فدراسیون ورزش‌های آبی، برگزاری نخستین نشست تخصصی توسعه شیرجه ایران با حضور مربیان و پیشکسوتان