آریا نسیمی‌شاد: شانس کسب سهمیه المپیک داریم

ملی‌پوش شنا به دلیل مشغله‌ی تحصیلی جدا از تیم ملی تمرین می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  آریا نسیمی شاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی (ایسنا)، اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل مشغله تحصیلی، طبق برنامه‌ی تمرینی تیم ملی زیر نظر مربی خود در مشهد تمرین می‌کنم. دیگر ملی‌پوشان به طور مداوم یک تا دوسال است که تمرینات خود را در تهران با برنامه ریزی دقیق و فقط برای کسب سهمیه المپیک ریو پیگیری می کنند. وضعیت تیم ملی از لحاظ رکوردی در این فصلی که هستیم و مسابقاتی که داریم خوب است.

وی شانس کسب سهمیه المپیک را اینگونه عنوان کرد: فکر می‌کنم که فدراسیون روی ما پنج نفری که در اردو هستیم نظر مساعد دارد و ما خودمان هم فکر می کنیم که احتمال اینکه ورودی را به دست بیاوریم وجود دارد. نمی‌توان درصد اعلام کرد و حالا اینکه چه کسانی می‌توانند ورودی را به دست آورند، این بستگی به مسابقه دارد.

او نیز دلیل اصلی اعزام نشدن تیم به اردوهای برون مرزی را محدودیت مالی عنوان کرد و گفت: به دلیل اینکه بودجه محدود است توان اعزام برای اردوهای برون مرزی نیست. حالا باید دید در فرصت باقیمانده تا مسابقات انتخابی ریو به اردوی برون مرزی می‌رویم یا نه.

نسیمی شاد از کیفیت نامطلوب سکو‌های استارت ابراز نارضایتی کرد و گفت: فکر می کنم حدود یک سال و نیم تا دو سال است که این سکو ها در گمرک هستند و قرار است که آزاد شوند ولی اینکه چه زمانی آزاد شود مشخص نیست. باید کمیته ملی المپیک به فدراسیون کمک کند تا این سکوها از گمرک آزاد شود، همچنین یک سری تجهیزات مربوط به شیرجه و واترپلو هم در کنار این سکو ها است.

نسیمی شاد در ادامه افزود: استخر آزادی استاندارد جهانی را دارد و مشکل اصلی، سکوها و سقف مجموعه است که مشکلات زیادی دارد و هنگام بارندگی آب از سقف به راحتی وارد سالن می شود. دمای سالن نیز مشکل دارد که حالا خدا می‌داند چه زمانی این مشکلات بر طرف می شود. این مشکلات به مجموعه آزادی مرتبط است و ربطی به فدراسیون ندارد.

ملی پوش شنا با ابراز رضایت از عملکرد مربیان تیم ملی، اظهار کرد: مشکلات ما به اردوهای برون مرزی و تجهیزات مربوط می شود و مربیان مشکل ما نیستند. مربیان ما همیشه رو به پیشرفت بوده اند.

نسیمی شاد در پایان حمایت فدراسیون را خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: فدراسیون تمام کاری را که می توانسته انجام داده و می دهد ولی با توجه به بودجه محدودی که در اختیار فدراسیون قرار می گیرد بیشتر از این نمی توان انتظاری داشت. با توجه به اینکه شنا رشته ای پایه است و اینکه سه رشته‌ی ورزشی زیر نظر یک فدراسیون فعالیت دارند باید بودجه ی بیشتری برای این فدراسیون در نظر گرفته شود.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب