نسیمی شاد

آریا نسیمی شاد: در درجه اول هدف ما جابجایی رکورد ملی است

ملی پوش نوجوان شنای ایران در آستانه بازی های آسیایی اینچئون گفت: هدف من جابجای رکورد در ماده 200 متر قورباغه همچنین در 50 و 100 متر قورباغه ای در رده سنی جوانان است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ آریا نسیمی شاد شناگر نوجوان و ملی پوش ایران در  آستانه بازی های آسیایی اظهار کرد:  وضعیت آمادگی خیلی خوبی داریم. چند ماه است که تیم ملی در اردو به سر می برد. برنامه های تمرینی ما از تهران شروع شد. بعد به اردوی مجارستان رفتیم و در تورنومنت قهرمان کشوری مجارستان شرکت کردیم. در این چند ماه کادر فنی و شناگران زحمات زیادی کشیده اند تا در بهترین شرایط راهی اینچئون شویم. انشاالله مزد زحماتمان را می گیریم.
ملی پوش شنای ایران عنوان کرد: رکوردهایی که تا الان داشته ام، با توجه به شرایط خوب بوده است. حالا امیدوارم بتوانم در بازی های آسیایی اینچئون هم رکوردهای خوبی بزنم. من در ماده های ۵۰، ۱۰۰، ۲۰۰ متر قورباغه ای و چهار در ۱۰۰ متر تیمی مختلط در بازی های آسیایی مسابقه خواهم داد. هدفم جابجای رکورد در ماده ۲۰۰ متر قورباغه  همچنین در ۵۰ و ۱۰۰ متر قورباغه ای در رده سنی جوانان است.
آریا نسیمی شاد درباره حمایت های صورت گرفته از طرف فدراسیون گفت: فدراسیون با توجه به بضاعت خود، تمام حمایت های لازم را از تیم ملی داشته است. تمام امکاناتی را که برای تیم ملی لازم بوده، فراهم کرده اند.
او درباره حریفان خود در اینچئون اشاره کرد: حریفان من بیشتر از چین، کره، ژاپن، سنگاپور و قزاقستان هستند. فینالیست شدن در بازی های آسیایی خیلی سخت است. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.
او در پایان گفت: انتظارم این است که اردوهای پیوسته و متداومی داشته باشیم و همین روند تمرینی ما ادامه داشته باشد.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب