آغاز هفته سوم لیگ برتر واترپلو با دربی نفتی ها

هفته سوم لیگ برتر واترپلو روز جمعه (18 مهر) با برگزاری دو دیدار حساس آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته سوم لیگ برتر واترپلو روز جمعه  (۱۸ مهر) با برگزاری دو دیدار استارت می خورد. در ادامه رقابت های لیگ برتر واترپلو  تیم فولاد مبارکه سپاهان میزبان دانشگاه آزاد اسلامی است و دربی حساس نفت امیدیه با نفت و گاز گچساران به میزبانی تیم واترپلو نفت امیدیه برگزار خواهد شد.

شاگرادن علیرضا شهیدی پور در حالی به مصاف تیم پر مهره فولاد مبارکه اصفهان می روند، که در دو بازی گذشته خود دو پیروزی قاطع را کسب کرده اند و بازیکنان این تیم خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی می دانند. دانشگاه آزاد برای کسب سومین برد متوالی خود به میدان می روند. از طرف دیگر تیم فولاد مبارکه امسال با یک شروع خوب خود را به عنوان یک مدعی نشان داده است. طبق صحبت های بهمن کیانی سرمربی این تیم تمام بازیکنانش برای قهرمانی تلاش می کنند.

این دیدار ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه (۱۸ مهر) در اصفهان برگزار خواهد شد. دواران این دیدار مسعود رضوانی و نادر غفوری هستند و  منصور مهذب صانعی کار نظارت بر عهده خواهد داشت.

دومین دیدار در چارچوب رقابت های این هفته لیگ برتر بین دو نفت امیدیه و نفت و گاز گچساران برگزار می شود. این دیدار که به میزبانی امیدیه برگزار خواهد شد برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و هر دو تیم نمی خواهند بازنده این دربی حساس باشند.

تیم نفت امیدیه که در دیدار نخست خود توانست تیم چوکا تالش را از پیش رو بردارد، امیدوار است با دومین پیروزی در این دربی به روند روبه رشد خود تداوم بخشد. تیم گچساران با سرمربیگری وحید رضایی که در هفته دوم مقابل تیم دانشگاه آزاد تن به شکست داد، نمی خواهد بازنده این بازی باشد.

این دیدار ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه (۱۸ مهر) به میزبانی نفت امیدیه برگزار خواهد شد. دواران این بازی محمدرضا محمدی و محمود نصر هستند و کار نظارت بر عهده محمدهادی بیک است.

 

*برنامه کامل رقابت های هفته سوم بیست و چهارمین دوره لیگ برتر واترپلو:

فولاد مبارکه اصفهان- دانشگاه آزاد اسلامی ؛ جمعه (۱۸/۷/۹۳) ساعت ۱۵:۰۰

نفت امیدیه –  نفت و گاز گچساران ؛ جمعه (۱۸/۷/۹۳) ساعت ۱۵:۰۰

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب