آغاز هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر واترپلو از فردا در تهران و اصفهان

هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر واترپلو فردا(پنج‌شنبه) با برگزاری دو دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر واترپلو سال ۱۳۹۶ با تقابل اصفهان و نفت و گاز گچساران از فردا(پنجشنبه) آغاز می‌شود. دانشگاه آزاد این هفته با قرعه استراحت بازی نخواهد کرد. طبق اعلام سازمان لیگ دیدار سوم این هفته میان دو تیم نیروی زمینی ارتش و سایپا نیز به تعویق افتاد.

در نخستین دیدار این هفته از ساعت ۱۶:۰۰ فردا(پنج‌شنبه) دو تیم اصفهان و نفت و گاز گچساران مقابل هم به آب خواهند زد. این بازی به میزبانی تیم اصفهان برگزار می‌شود. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه ۱۹ بر ۵ به سود گچساران به پایان رسیده است. ابراهیم‌پناه و همراهی قضاوت این دیدار را با نظارت شهریار عصارزادگان برعهده دارند.

ساعت ۱۷:۰۰ در دومین دیدار از هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر تیم‌های  شهید نوفلاح و نفت امیدیه رو در روی هم قرار می‌گیرند. امیدیه که در دیدار رفت موفق شده بود نوفلاح را در خانه خود با نتیجه ۱۶ بر ۶  از پیش رو بردارد این بار باید در تهران به مصاف این تیم برود.  این بازی در استخر بین المللی مجموعه ورزشی شهید شیرودی به قضاوت داوران پذیرفته و آقا لطیفی به نظارت شریعت برگزار می‌شود.

 

برنامه بازی‌های هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر واترپلو:

 

اصفهان نفت و گاز گچساران پنج شنبه ۹۶/۱۰/۷ ۱۶/۰۰ اصفهان
نوفلاح نفت امیدیه پنج شنبه ۹۶/۱۰/۷ ۱۷/۰۰ تهران
نیروی زمینی ارتش سایپا معوقه

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.