احمدی: سنگاپور تیم ضعیفی نبود

عضو هیات رئیسه فدراسیون شنا گفت: برخلاف نظر برخی کارشناسان معتقدم که سنگاپور خیلی محکم بازی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپپلو؛ کاوه احمدی در گفتگو با خبرنگار اعزامی به ژاپن اظهار داشت: تیم ملی واترپلوی ایران عملکرد خوبی را در نخستین مسابقه خود در چارچوب رقابت‌های قهرمانی آسیا در مقابل سنگاپور به نمایش گذاشت و برخلاف نظر برخی کارشناسان معتقدم که سنگاپور به هیچ وجه حریف آسانی نبود زیرا ما تا وقت دوم مسابقه با حریف در کسب امتیازات مساوی بودیم و پس از وقت دوم بود که با اعمال نظر کادر فنی توانستیم با نتیجه ۸ بر ۴ به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: واترپلوییست‌های ما امروز برابر قزاقستان به آب می زنند و باتوجه به اینکه حریف تیم قدرتمندی است اما برای ما محکم بازی کردن ملی‌پوشان اولویت دارد.

 

انتهای پیام//

image_printپرینت مطلب

تاسوعا، روز قامت استوار وفاداری است

در آستانه عاشورا، نام حضرت ابوالفضل العباس(ع)، ماهِ منیر بنی‌هاشم، یادآور شکوه انسانی است که قدرت را در خدمت وفا، شجاعت را در مسیر حقیقت و ایثار را در اوج

فراخوان فدراسیون ورزش‌های آبی و فدراسیون نجات‌غریق برای برپایی موکب در آیین تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب اسلامی ایران

بر اساس این اطلاعیه، موکب‌های فدراسیون با همکاری هیأت‌های ورزش‌های آبی و نجات غریق استان‌های تهران، قم و خراسان رضوی در مسیر برگزاری مراسم تشییع در شهرهای تهران، قم و

خاطره دهلی نو، تجربه فرش قرمز ۲۰۱۰، بازخورد جهانی از شیرجه در یکصدسالگی و نگاه به آینده توسعه‌ای این رشته در گفت‌وگو با چهره ماندگار شیرجه ایران

تقی عسگری، از نخستین مدال‌آوران تاریخ ورزش ایران در بازی‌های آسیایی، در گفت‌وگو با سایت فدراسیون ورزش‌های آبی، برگزاری نخستین نشست تخصصی توسعه شیرجه ایران با حضور مربیان و پیشکسوتان