اردوی مجارستان فرصتی جهت آماده‌سازی شناگران برای بازی‌های آسیایی است

مربی تیم ملی شنای ایران اردوی آماده‌سازی شناگران در مجارستان را فرصتی برای حضور موفق در بازی‌های آسیایی اینچئون برشمرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی شنا با هفت شناگر به نام‌های آرشام میرزایی، افشین عسکری، امیر محمد شجاعی‌فر، جمال چاووشی‌فر، مهدی انصاری، احمدرضا جلالی و آریا نسیمی شاد با مربیگری خشایار حضرتی در اردوی آماده‌سازی دبرسن مجارستان شرکت کرده است.
“خشایار حضرتی” در رابطه با این اردو به خبرنگار مهر گفت: اردوی ما ۱۶ روزه است و در چهار روز انتهایی این اردو قرار است در مسابقات شنای مجارستان شرکت کنیم. در حال حاضر شناگران در دوران سخت تمرینی قرار دارند و در واقع حضور در تورنمنت پایانی رقابت ها هم قسمتی از اردوی تمرینی شناگران به حساب می‌آید.
وی افزود: این اردو برای ارزیابی تمرینات چهارماهه شناگران کشورمان برپا شده است و مربیگری آنها بر عهده من است. تیم شنای ما برای بازی‌‎های آسیایی اینچئون آماده می‌شود و فکر می‌کنم حضور در این اردو و رقابت با شناگران اروپایی قطعا می‌تواند به بالا رفتن سطح آمادگی شناگران کمک کند.
مربی تیم ملی شنای ایران در پایان در پاسخ به این سوال که چه کشورهایی قرار است در مسابقات شنای مجارستان شرکت کنند، گفت: تا بدین لحظه حضور تیم‌های ایتالیا، یونان و نروژ قطعی شده است.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب