ارشیا الماسی: هدفم پیشرفت ورزشی است/ مسائل مالی اولویت اولم نیست

ملی‌پوش واترپلوی ایران گفت: هدفم از بازی در لیگ صربستان پیشرفت در واترپلو است و مسائل مادی اولویت اولم نیست.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ارشیا الماسی در گفت و گو با ایسنا، در مورد لژیونر شدنش در لیگ‌برتر واترپلوی صربستان اظهار کرد: همه‌ ملی‌پوشان واترپلوی‌ ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند که نتیجه آن موفقیت تیم ملی و کسب مدال برنز این رقابت‌ها بعد از ۴۴ سال بود. لژیونر شدن من نیز به واسطه همین موفقیت بزرگ بود.

او دراین باره ادامه داد: پس از سومی تیم ملی واترپلو در بازهای آسیای اندونزی،‌ باشگاه والجنو ( Valjeno ) صربستان ایمیلی را به من ارسال کرده بود که در آن درخواست جذب من را داشت، این مسئله را ابتدا با کادرفنی و سرمربی تیم در جریان گذاشتم و سپس با اعلام این مساله به فدراسیون، ابعاد مختلف این انتقال بررسی شد که نتیجه‌اش هم خداروشکر مثبت بود.

ملی‌پوش واترپلوی ایران با بیان اینکه لژیونر شدن می‌تواند باعث پیشرفتش شود، توضیح داد: در این انتقال اولویت اول مسائل مالی نبود بلکه، پیشرفت و گسترش واترپلوی ایران از اصلی‌ترین اهداف بود.  هدف این باشگاه صربستانی نیز تربیت قهرمانان واترپلو است تا بتوانند واترپلو را در نقاط مختلف جهان گسترش دهند.

لژیونر واترپلوی ایران در مورد زمان اعزامش نیز گفت: با انجام شدن همه مراحل انتقال، یکشنبه هفته پیش رو عازم صربستان می‌شوم. قرار است در لیگ‌برتر صربستان و سوپر لیگی که با حضور چهار کشور کرواسی، اسلواکی، مونته‌نگرو و صربستان برگزار شود برای تیمم بازی‌ کنم. امیدوارم بتوانم پیشرفت قابل توجهی را داشته باشم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب