از مجید مشتاق تقدیر شد

در مراسم تجلیل از برترین های ورزشی استان خراسان رضوی در سال ۱۳۹۲ از مجید مشتاق رئیس هیئت شنا استان و مهدی سلیمانی روابط عمومی این هیئت تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در مراسمی که به همت هفته‌نامه نخست و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد، برترین‌های ورزش خراسان رضوی در سال گذشته انتخاب شدند. مجید مشتاق در بخش برترین هیئت ورزشی و مهدی سلیمانی به عنوان روابط عمومی برتر هیات‌های ورزشی شایسته تقدیر قلمداد شدند.
در بخش باشگاه برتر از میان سه کاندیدای باشگاه ثامن‌الحجج(ع)،‌ باشگاه میزان و باشگاه گروه ساختمانی کفایتی مشهد، عنوان برترین باشگاه ورزشی مانند سال گذشته به ثامن‌الحجج(ع) رسید که علیرضا حبیبی سرمربی تیم هندبال ثامن مشهد به نیابت مدیر عامل باشگاه ثامن‌الحجج(ع) جایزه را دریافت کرد. همچنین در انتخاب برترین تیم ورزشی، تیم فوتبال پدیده در رقابت با تیم فوتبال سیاه‌جامگان و تیم شنای موج‌های آبی مشهد عنوان برترین تیم ورزشی سال ۹۲ را به خود اختصاص داد.
عنوان برترین تیم اخلاق نیز از میان تیم‌های والیبال میزان، هندبال ثامن‌الحجج(ع) مشهد و والیبال نشسته ثامن‌الحجج(ع) به تیم والیبال میزان رسید و تیم شگفتی‌ساز سال ۹۲ به تیم فوتبال سیاه‌جامگان رسید که در این عنوان، تیم های بسکتبال طرح مسکن ثامن و اقتدار نوین فردوسی نیز کاندیدا بودند.
عنوان برترین مربی ورزش خراسان رضوی در سال ۹۲ نیز به اکبر میثاقیان رسید. در این انتخاب محمدرضا مهاجری(تیم فوتبال سیاه‌جامگان) و جبار قوچان‌نژاد (تیم والیبال میزان) از دیگر کاندیداها بودند. علیرضا حبیبی سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد نیز از میان دو کاندیدای دیگر مسعود حاجی آخوندزاده و امیر توکلیان عنوان برترین مربی اخلاق را از آن خود کرد.
عنوان برترین مدیر ورزشی از میان جمشید مهریار(مدیر تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی)، حمید محمدی( وزش کارگران) و عباسعلی میرسیستانی(تربیت‌بدنی آموزش و پرورش) به حمید محمدی تعلق پیدا کرد.
در این مراسم عنوان برترین پیشکسوت ورزشی به محمدعلی خالقی از جودو خراسان رسید که وی رقبای دیگری همچون غلام توتونچی(بوکس) و جواد چرمچی(فوتبال) در این بخش داشت.
کاندیداهای برترین داور خراسان رضوی در سال ۹۲ حسن کامرانی‌فر، رضا سخندان(فوتبال) و امیر زارعی(هندبال) بود که در این بخش دو نفر به عنوان داور برتر شناخته شدند که حسن کامرانی فر و رضا سخندان توانستند عنوان برترین داور را به خود اختصاص دهند.
در بین ادارات ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز اداره ورزش و جوانان چناران به عنوان برتری رسید و علی سعیدی به عنوان مدیر این اداره جایزه خود را دریافت کرد.
به گزارش ایسنا – در منطقه خراسان، حسن تفتیان عنوان برترین ورزشکار مرد را به خود اختصاص داد که در این انتخاب جواد محجوب (جودو) و امین علوی (والیبال) دیگر کاندیداهای این بخش بودند. همچنین در بخش برترین ورزشکار اخلاق علی یعقوبیان(شمشیربازی) از میان دو کاندید دیگر امیرقاسمی نژاد و احمد میرزاپور انتخاب شد.
مهدی بابادی(والیبال نشسته) به عنوان برترین ورزشکار معلول سال انتخاب شد و در بخش بهترین ورزشکار ناشنوا و بیماری‌های خاص، از میان شیما منصوری، پرویز نثاری و علی سلحشور، پرویز نثاری انتخاب شد.
عنوان برترین ورزشکار زن استان به مهشید اشتری از رشته تنیس روی میز رسید و عنوان برترین مربی زن استان نیز از میان کلثوم غلامی، آذردلقندی(جودو) و مهری جانداری(والیبال نشسته) به کلثوم غلامی(تیرکمان) رسید. همچنین اکرم گلپرور(کاراته) نیز به عنوان برترین پیشکسوت بخش بانوان دست یافت.
عنوان برترین ورزشکار زن استان در بخش معلولین از میان راضیه شیرمحمدی(تیرکمان)، فاطمه محمدی(تنیس روی میز) و زارعی(والیبال نشسته) نیز این عنوان به فاطمه محمدی رسید.
عنوان برترین خبرنگار ورزشی خراسان رضوی در سال ۹۲ از نگاه هفته‌نامه نخست به جواد طاری‌بخش رسید، که در این بخش کاندیداهایی همچون سید مهدی هاشمی(رادیو) و یوسف بهروز(روزنامه خراسان) حضور داشتند.
کاندیداهای بخش برترین عکاس ورزشی سال ۹۲ خراسان رضوی شامل میثم دهقانی(خراسان)، محسن بخشنده(ایرنا) و باقر اوحدی(نخست) بود که این عنوان به محسن بخشنده رسید.
برترین روابط عمومی هیات‌های ورزشی نیز در این مراسم انتخاب شد که مهدی سلیمانی روابط عمومی هیات شنای خراسان رضوی این عنوان را از میان روابط عمومی هیات جودو و هندبال به خود اختصاص داد. همچنین در میان روابط عمومی باشگاه‌ها یوسفعلی منیری(میزان) مسعود حکم آبادی(سیاه جامگان) و رضا سالار(فرش آرا) این عنوان به یوسفعلی منیری از باشگاه میزان رسید.
عنوان برترین هیات ورزشی استان نیز از میان سه هیات ناشنوایان و بیماری های خاص، شنا، شیرجه و واترپلو و هیات ورزش‌های همگانی به هیات شنا رسید و از مجید مشتاق به عنوان رییس این هیات از وی تقدیر شد.
به گزارش ایسنا – منطقه خراسان، در این میان از خانواده‌های درگذشتگان، کاظم غیاثیان، داوود شمس، هوشنگ بیژه، جواد صارم بافنده و جواد غضنفری تقدیر شد. همچنین نیز با صحبت‌های کوروش شجاعی مدیرمسئول روزنامه خراسان یادی از پهلوان باشی مرحوم علیرضا سلیمانی شد.
در این مراسم همچنین عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان نیز عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود، توقع بیشتری از استان خراسان رضوی در بحث ورزش وجود دارد و امیدواریم پرچم ورش و افتخار در این استان رفیع تر از گذشته باشد.
وی ادامه داد: امسال سال فرهنگ نامیده شده است و به همین دلیل در همه عرصه‌ها به خصوص عرصه ورزش باید منتظر اقدامات جدید باشیم البته در موضوع فراگیری همچون ورزش انتظار بیشتری از آن می‌رود زیرا انتظارات بالاست.
احمدی تصریح کرد: مردم و جامعه انتظار دارند قهرمانان ورزشی قهرمانان فرهنگی نیز باشند و همراه کسب افتخارات، مروج ارزش ها و منش پهلوانی نیز باشند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب