استارت ۹۴ واترپلو با مسابقات جهانی

واترپلو راه 94 خود را با حضور در یک آوردگاه بزرگ جهانی استارت می زند. راهی که مسیر پر امید و پیشرفتی را مقابل ورزشکاران این رشته قرار داده و فرصت خوبی برای معرفی و موفقیت است.
انسیه بحری:
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، روزنامه گل نوشت:
اواخر اسفندماه سال گذشته بود که فدراسیون جهانی شنا (فینا) موافقت خود را با میزبانی ایران برای پنجمین دوره رقابت های واترپلو فینا ترافی اعلام کرد.
البته این موافقت ابتدا به صورت شفاهی اعلام شد اما پس از آن با قطعی شدن میزبانی ایران، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو هم برای این میزبانی جهانی دست به کار شد و از تمام نیروی خود برای برگزاری آبرومندانه مسابقات کمک گرفته است.
این مسابقات با حضور ۱۲ تیم از سوم تا هشتم خردادماه امسال به میزبانی ایران در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار خواهد شد.
مسابقات فینا ترافی، رقابت های توسعه ای جهانی واترپلو نامیده می شود و همانطور که از اسمش پیداست برای توسعه این رشته در قاره های مختلف دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.
اما معرفی کادرفنی و اردوهای آماده سازی در کنار تشکیلات اجرایی و برگزاری این مسابقات معتبر برنامه های فدراسیون را از اواخر سال گذشته تحت تاثیر خود قرار داده است.
واترپلو در واقع راه ۹۴ خود را با حضور در یک آوردگاه بزرگ جهانی استارت می زند. راهی که مسیر پر امید و پیشرفتی را مقابل ورزشکاران این رشته قرار داده و فرصت خوبی برای معرفی و موفقیت است.
ایران در این مسابقات با اهمیت جهانی به دنبال کسب عنوان قهرمانی است. مسابقات معتبری که می تواند حتی نقطه عطفی در میزبانی های ایران باشد.
فدراسیون شنا در آرامش و به دور از هیاهوی معمول در ورزش کار خود را انجام می دهد و در زمان باقی مانده سعی در از بین بردن کمبودهای موجود دارد.
با این حال به نظر می رسد با این اتفاق بزرگ و کسب میزبانی جهانی، شور و اشتیاقی جهانی نیز بین اهالی شنا و واترپلو ایجاد شده و انگیزه ها را دوچندان کرده است.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب