استقبال با شکوه از مهدی انصاری در میانه

آیین استقبال و تجلیل از مهدی انصاری شناگر میانه ای و رکوردار شنای ۱۰۰ متر پروانه ایران با حضور عبدالعلی معاون فرماندار ویژه شهرستان میانه، ابراهیم فیروزی رییس هیات شنای استان و مهدی نوایی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان میانه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در این مراسم ابراهیم فیروزی رییس هیات شنای آذربایجان شرقی اظهار کرد: مهدی انصاری یکی از امیدهای شنای استان و ایران در رقابت‌های اینچوان گروه جنوبی خواهد بود. آینده مهدی انصاری در ورزش شنای کشور با ارتقاء رکورد شنای ۱۰۰ متر پروانه ایران در مجارستان روشن است. امیدوارم شاهد رکورد شکنی ها و مدال های بیشتری در رده های بین المللی از این ورزشکا شایسته باشیم.
وی شعار ورزش شنای استان را اخلاق مداری دانست و افزود : اخلاق مداری و اخلاق دینی در کنار قهرمانی شنای استان نمود پیدا خواهد کرد و قهرمانان با اخلاق نیاز شنای استان است.
رئیس هیات شنا استان آذربایجان شرقی، مهدی انصاری و سروش قندچی ۲ قهرمان شنای میانه را سفیران ورزشی ایران و آذربایجانشرقی در سطوح بین المللی دانست و بر حمایت از این قهرمانان و سایر قهرمانان تاکید کرد .
در این آیین مهدی نوایی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان میانه نیز گفت: ورزش طلایی میانه در اینچوان کره جنوبی بیشترین نماینده استان و با کسب ۴ الی ۵ مدال در اینچوان کره جنوبی خواهد درخشید.
وی افزود : ورزش شنای شهرستان میانه همانند سایر رشته های ورزشی همچون تکواندو ، کشتی و تنیس روی میز به قطب این رشته در استان و شمالغرب کشور تبدیل شده و نیاز است بخش سخت افزاری و استخر سرپوشیده در این شهر ساخته شود.
وی استخر فجر استخر بخش خصوصی را تنها استخر این شهرستان دانست و افزود : با حمایت های بخش خصوصی توانسته ایم با تمامی محدودیت های زمانی و تایم در استخر قهرمانانی همچون مهدی انصاری و سروش قندچی را به جامعه شنای کشور تحویل دهد و ده ها قهرمان دیگر و با استعداد بالا نیز در شنای شهرستان خواهند درخشید.
نوایی تصریح کرد : شهرمیانه شهر طلایی و ویژه ورزشی استان بوده و نگاه شهرستانی نیاید به ورزش شهرستان میانه کرد و آغاز عملیات استخر به زودی آغاز شود تا شنای شهرستان توان و قدرت و توانایی خود را نشان دهد.
مهدی انصاری شناگر ملی پوش میانه ای استان در رقابت های دپرسن مجارستان رکورد ۱۰۰متر پروانه ایران را ۱۷ صدم ثانیه ارتقا داد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب