اسکندریون: در تلاشیم رقابت‌های رکوردگیری شنا با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شود

سرپرست دبیری فدراسیون شنا گفت: در تلاشیم نخستین دوره مسابقات رکوردگیری شنا پس از شیوع ویروس کرونا در سال ۱۳۹۹ به صورت غیر متمرکز، ششم اسفند ماه با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ حمید اسکندریون سرپرست دبیری فدراسیون شنا در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات رکوردگیری شنا پس از شیوع ویروس کرونا در سال ۱۳۹۹ به صورت غیر متمرکز ششم اسفند برگزار خواهد شد. این مسابقات طی یک روز و در استان‌های تهران، اصفهان و خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: افراد بالای ۱۵ سال می‌توانند در این رقابت‌ها حاضر شده و رکورد خود را ثبت کنند. این رکوردگیری در بخش آب‌های آزادِ پنج کیلومتر و دیگر بخش‌های درخواستی برگزار می‌شود. قرار است از تاچ‌پَدهای جدید نیز در سالن استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران استفاده شود.

دبیر فدراسیون شنا ادامه داد: تا کنون حدود ۲۰ نفر اعلام آمادگی کردند و قرار است با ارائه جواب تست PCR مجوز حضور در مسابقات را بدست آورند. این رقابت‌ها با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

اسکندریون تصریح کرد: به امید خدا قرار است لیگ واترپلو نیز بزودی برگزار شود. هم اکنون در حال آماده‌سازی استخر ۹ دی هستیم و قرار است پرژکتورهای جدید نصب شوند. آب این استخر در حال حاضر پر شده و به زودی آماده برگزاری لیگ می‌شود. تا کنون چهار تیم به صورت قطعی حضور خود در این مسابقات را اعلام کرده‌اند. قصد داریم به منظور رعایت بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی، تیم‌های کمتری در لیگ حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: منتظر بودیم شرایط بهبود پیدا کند تا لیگ شنا را نیز در دهه سوم اسفندماه برگزار کنیم. البته برگزاری این رقابت‌ها منوط به اجازه ستاد ملی مبارزه با کرونا است. امیدوارم شرایط کرونایی کشور بهتر شود و ثبات بیشتری به وجود بیاید تا بتوانیم با همکاری رسانه‌ها شنا، شیرجه و واترپلو که در این یکسال گذشته صدمات زیادی دیدند را زنده کنیم و به ورزشکاران این رشته‌ها انگیزه دهیم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب