اظهار نظر سرمربیان ایران، اندونزی و آذربایجان درباره فیناترافی

طاهریان، آذر و کالوین در مورد مسابقات توسعه جهانی واترپلو اظهار نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، سیروس طاهریان درباره سطح آمادگی تیم ملی واترپلو ایران در آستانه مسابقات فیناترافی توضیح داد: شرایط روحی خوبی بر تیم حاکم است و بازیکنان به این اعتماد رسیده اند که به مصاف هر تیمی بروند تا به مقام خوبی دست یابند.
وی افزود: همه تیم ها هدفشان قهرمانی است اما ما سعی می کنیم خوب بازی کنیم و نتیجه خوب هم بگیریم. همه تیم ها از نظر من، رقیب مهمی به حساب می آیند چون هزینه کرده اند تا تیمشان روی سکو برود.
سرمربی تیم ملی همچنین درباره میزبانی ایران مطرح کرد: سعی کردیم همه کمبودها را برطرف کنیم تا بتوانیم میزبانی خوبی از تیم ها کنیم. این تیم ها هستند که در پایان مسابقات باید نظرشان را درباره میزبانی دهند.
طاهریان در پایان از سلامت تمام ملی پوشان خبر داد و گفت:مصدومیت های جزئی که وجود داشت، برطرف شده است.
همچنین کالوین لگاوا سرمربی تیم ملی واترپلو اندونزی درباره شرکت در مسابقات توسعه جهانی(فیناترافی) گفت: در این مسابقات ۱۰ تیم حضور دارند و ما هم می خواهیم خودمان را به عنوان نماینده آسیا در این دوره از مسابقات معرفی کنیم.
وی افزود: ایران در بین تیم های آسیایی، جزو تیم های خوب محسوب و بین سه تیم برتر قاره دیده می شود.
سرمربی اندونزی در مورد هدف تیمش از شرکت در مسابقات مطرح کرد: ما به دنبال این هستیم تا جزو پنج تیم برتر باشیم. البته به قهرمانی هم فکر می کنیم و برای آن خواهیم جنگید. یکی از تیم هایی که به قهرمانی نزدیک است ایران بوده و فکر می کنم آذربایجان هم چون بازیکنان روسی دارد، بتواند مقام خوبی کسب کند. اما از اتریش شناختی ندارم.

بابایف آذر سرمربی تیم ملی آذربایجان نیز درباره حضور تیمش در مسابقات توسعه جهانی گفت: میانگین سنی تیممان بین ۱۶-۱۷ سال است. با تیم جوانی به مسابقات آمده ایم و هدف از این حضور کسب تجربه است.

وی افزود:می خواهیم از این مسابقات پلی بسازیم برای مسابقات دیگر و در بازی هایی که در آینده برگزار می شود، آماده شویم. در ایران هم آماده مبارزه با هر تیمی هستیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب