اعطای گواهینامه سطح بندی از مبتدی تا پیشرفته توسط مدارس شنا

دبیر فدراسیون شنا گفت: برای کلیه شناگران از مبتدی تا حرفه ای توسط مدارس شنا در 7 سطح گواهینامه صادر می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدارسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ فدراسیون شنا در نظر دارد در راستای توسعه کمی و کیفی شنا و همچنین برای بهبود مسیر استعدادیابی و سازماندهی شناگران در هر مرحله از آموزش توسط مدارس شنا گواهینامه برای کلیه شناگران از مبتدی تا حرفه ای صادر کند.

حمید اسکندریون دبیر فدراسیون شنا با اعلام این خبر توضیح داد: چندین سال است که در حال برنامه ریزی و تدوین این طرح بزرگ هستیم. در این طرح در نظر داریم به شناگران در ۷ سطح از مبتدی تا حرفه ای گواهینامه اعطا کنیم.

وی در ادامه گفت: با این روش کلیه شناگرانی که به مدارس شنا تحت نظارت فدراسیون مراجعه کنند و زیر نظر مربیان استعدادیاب و مجرب مورد تایید فدراسیون دوره های آموزشی را طی نمایند در هر مرحله یک گواهینامه دریافت می‌کنند که نشان دهنده پیشرفت و سطح آموزشی آنها بوده و نشان دهنده آمادگی آنها برای ارتقا به مراحل تکمیلی و پیشرفته است.

اسکندریون در خصوص مزایای این طرح گفت: کلیه مراحل این برنامه از طریق سامانه بانک اطلاعاتی فدراسیون انجام می‌شود و گواهینامه ها با تایید مدارس شنا و هیات های استانی شنا صادر خواهد شد. این امر در راستای سازماندهی کلاس های آموزشی شنا و حمایت از مدارس شنا در سطح کشور اجرا خواهد شد و به کمک آن می‌توان با جمع آوری اطلاعات ثبت شده استعدادهای نهفته در سراسر کشور را شناسایی و رشد و پرورش داد.

ایشان در پایان افزود: به زودی یک دوره توجیهی و روش های ارزیابی سطوح برای مربیان مدارس سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب