افشاردوست از آمادگی جزیره کیش برای میزبانی مسابقات آب‌های آزاد خبرداد/ اعلام جوایز نقدی به برترین‌ها

مدیرعامل ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش ضمن اعلام آمادگی برای میزبانی از رقابت‌های شنا آب‌های آزاد در این جزیره جوایز نقدی مسابقات را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محمود افشاردوست مدیرعامل ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش اظهار کرد: خوشبختانه برنامه های خوبی را برای میزبانی از رویدادهای ورزشی در چند حوزه به مناسبت روز کیش تدارک دیده‌ایم. مسابقات شنا، پیاده‌روی و … از جمله برنامه های ما در این بخش است.

وی افزود: همه امکانات آماده است. برای برگزاری هرچه بهتر رقابت‌های شنا آب‌های آزاد، معاون امور دریایی به شدت در حال تلاش است و با برنامه ریزی دقیق مشکلی برای میزبانی مطلوب از این رقابت‌ها نداریم. منتظر هستیم که تعداد زیادی از علاقه مندان را در این مسابقات ببینیم.

افشاردوست تاکید کرد: به مناسبت مسابقات بزرگداشت روز کیش امکانات بسیار متنوع جزیره با تخفیف‌های ویژه در نظر گرفته شده است و فکر می کنم از این جهت بتواند جذابیت خوبی برای علاقه‌مندان داشته باشد.

وی افزود: تلاش می کنیم که در حوزه گردشگری هم تسهیلاتی برای بلیت هواپیما ایجاد کنیم البته این موضوع نیاز به بررسی بیشتر دارد که انشالله طی روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرعامل ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش در پایان افزود: طبق مصوبه جوایز نقدی برای برترین های مسابقات شنا آب‌های آزاد در نظر گرفته شده است. جایزه نفر اول ۶ میلیون ریال، نفر دوم ۵ میلیون ریال و نفر سوم و چهارم به ترتیب ۴ و ۳ میلیون ریال برآورد شده که به نفرهای پنجم تا هشتم نیز یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جایزه تعلق میگیرد .

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب