افشارزاده: باشگاه استقلال از شناگران حمایت می‌کند

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال از حمایت این باشگاه از ورزشکاران شنا خبر داد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال از تصمیم خود برای حمایت از شناگران خبر داد. او با بیان این خبر افزود: مشکل اصلی ورزش ما این است که به باشگاه به معنای واقعی کم داریم. همه به تیم داری روی آورده اند و این اصلا درست نیست. من با توجه به تعهدی که نسبت به ورزش های پایه حس می کنم و علاقه ای که به شخص محسن رضوانی(رئیس فدراسیون) دارم، قول می دهم که در مجموعه باشگاه استقلال از شناگران حمایت کنم.
بنا بر این گزارش نخستین جلسه هیات رئیسه فدراسیون عصر روز گذشته(چهارشنبه) در محل فدراسیون با حضور جمعی از بزرگان عرصه اقتصاد و مدیریت کشور برگزار شد.
این نشست با قرائت قرآن کریم و گزارش محسن رضوانی(رئیس فدراسیون) آغاز شد. سپس خسرو امینی(نایب رئیس واترپلو جهانی)، وحید فدایی(خزانه دار)، بهرام افشارزاده(مدیر عامل باشگاه استقلال)، محمد معزالدین(قائم مقام شورای هماهنگی مناطق آزاد)، محمد حقانی( نماینده شورای کلان شهر تهران) و دکتر عباسعلی گایینی( استاد دانشگاه تهران) به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
این جلسه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد(نایب رئیس محترم مجلس شورای اسلامی) پایان یافت و در خاتمه از ایشان به عنوان پیشکسوت خانواده شنا قدردانی شد.
حاج جواد کریمی، رضا درویش، محسن سمیع زاده، احمد یاقوتی، کاوه احمدی، امیرداود کمالی و شهرناز ورنوس سایر اعضای حاضر در نخستین جلسه هیات رئیسه فدراسیون شنا بودند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب