امیریان: شاهد نسل طلایی واترپلو هستیم

کارشناس واترپلو می گوید، بازیکنانی که در تیم ملی حضور دارند، نسل طلایی واترپلو را تشکیل می دهند و امید زیادی به قهرمانی این نسل در مسابقات توسعه جهانی وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، علی امیریان درباره حضور تیم ملی واترپلو ایران در مسابقات توسعه جهانی(فیناترافی) مطرح کرد: دوره، دوره خوبی است و ما نسل طلایی واترپلو را داریم. فدراسیون هم بازیکنان را تامین کرده و حمایت خوبی از آن ها داشته است. با این روحیه فکر نمی کنم مشکلی داشته باشیم. سیروس طاهریان هم تجربه مربی گری بالایی دارد و همه این ها می تواند در کنار هم موقعیت مناسبی را برای کسب مقام ایجاد کند.

کارشناس واترپلو کسب مقام نخست فیناترافی را توسط ایران را کار دشواری قلمداد کرد و افزود: سطح بازی ها بالاست و ملی پوشان بازی های دشواری خواهند داشت. البته ما در چند بازی به راحتی از سد حریفان خواهیم گذشت اما باید حواسمان به چند تیم باشد.

ملی پوش سابق واترپلو در ارزیابی اش از هم گروهی های ایران، عنوان کرد: تونس تیمی است که رفته کار کرده و اتریش هم از اروپا می آید. اما پشتکار بازیکنان ایران هم عالی است. این تیم با مربی گری سیروس طاهریان ۱۰۰ درصد روی سکوست. همانطور که گفتم دوره طلایی واترپلو شکل گرفته است چرا که بازیکنان باتجربه در تیم به چشم می خورند و در کنار این ها تعدادی بازیکن جوان با انگیزه هم حضور دارند.

امیریان همچنین درباره اخذ میزبانی مسابقات توسعه جهانی تصریح کرد: اتفاق بزرگی در ورزش کشور افتاده است و گرفتن میزبانی مسابقاتی که در سطح بین المللی برگزار می شود، موفقیت مهمی است. خوشبختانه تمام عوامل دست به دست هم داده تا واترپلوی ایران به روزهای اوج خود برسد. تمرین ملی پوشان را که از نزدیک دیدم، متوجه شدم آن ها چه روحیه ای بالایی دارند. همین روحیه خوب، موفقیت در فیناترافی را تضمین می کند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب