امیر آذرخش نماینده داوران ایران در جام توسعه واترپلوی جهان

امیر آذرخش به نمایندگی از داوران ایرانی در مسابقات جام توسعه واترپلوی جهان (فیناترافی) قضاوت می کند.

محمدحسین آجرلو

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، خبرگزاری ایرنا نوشت:

مسعود رضوانی رئیس کمیته داوران فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: هر یک از ۱۲ تیم شرکت کننده در این مسابقات یک داور همراه برای قضاوت در رقابت ها معرفی کرده است و دو داور از بهترین های دنیا از کشورهای کرواسی و یونان نیز به عنوان داور بی طرف در مسابقات قضاوت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: امیر آذرخش که به نمایندگی از داوران ایران در این رقابت ها حضور خواهد داشت، یکی از چهار داور بین المللی ایران محسوب می شود که به تازگی نیز یک دوره تخصصی زیر نظر فدراسیون بین المللی شنا پشت سر گذاشته است.

رئیس کمیته داوران فدراسیون شنا با اشاره به اعتراضاتی که در جریان مسابقات باشگاه های آسیا به عملکرد داوران شده بود، خاطرنشان کرد: چند نفر از داوران همراه تیم های دیگر از داوران جهان هستند و دو داور بی طرف نیز در میان ده داور برتر جهان قرار دارند. با این شرایط بعید می دانم مشکلی از نظر داوری در جریان مسابقات داشته باشیم.

رئیس کمیته روابط بین الملل فدراسیون شنا درباره پیگیری روند آمادگی برای میزبانی فیناترافی گفت: ۹۵ درصد کارهای لازم در زمینه روابط بین الملل انجام شده و سایر امور نیز در حال پیگیری است. به طور کلی برای میزبانی این رقابت ها مشکلی از نظر فنی نداریم و فقط در زمینه سخت افزار با برخی مشکلات روبرو هستیم.

جام توسعه واترپلوی جهان (فیناترافی) از ۳ تا ۸ خرداد در استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب