امینی: غریبه ها کمک کرده اند، منتظر خودی ها هستیم

نایب رییس کمیته فنی واترپلوی فدراسیون بین المللی شنا (فینا) گفت: غریبه ها برای برگزاری جام توسعه واترپلو کمک کرده اند و منتظر کمک خودی ها هستیم.

محمدحسین آجرلو:

به گزارش روابط عمومی فدارسیون شنا، شیرجه و واترپلو،خبرگزاری ایرنا نوشت:

خسرو امینی اظهار داشت: فدراسیون بین المللی شنا پذیرفته است پولی را که بابت اعطای میزبانی به ایران باید دریافت کند، نگیرد. از سوی دیگر فینا هزینه اعزام ۶ نماینده خود به ایران را که مبلغی حدود ۴۰ هزار دلار می شود بر عهده گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و حامیان مالی قول داده اند که بودجه لازم برای برگزاری مسابقات را پرداخت کنند که منتظر آن هستیم.

نایب رییس کمیته فنی واترپلوی فینا گفت: فدراسیون در حال پیگیری مسایلی مانند هماهنگی هتل محل اقامت، حمل و نقل تیم ها، معرفی اسامی تیم ها و صدور ویزای آنها و دیگر تدارکات لازم است.

وی گفت: خوشبختانه تیم فنی برگزار کننده مسابقات، چند ماه پیش تجربه برگزاری جام باشگاه های آسیا را پشت سر گذاشته است و مشکلی از این بابت نداریم.

امینی گفت: فدراسیون اسکوربوردهای لازم برای برگزاری مسابقات را نیز سفارش داده است و قرار است ۱۵ اردیبهشت ماه در استخر نصب شود.

رییس کمیته فنی واترپلوی کنفدراسیون آسیا گفت: شهرداری تهران نیز اصلاح نور و سیستم صوتی استخر را بر عهده گرفته و اجازه داده است در زمان برگزاری مسابقات دو بنر در میدان هفت تیر تهران نصب شود.

وی گفت: پس از بازی های آسیایی ۱۹۷۴ تهران هیچ مسابقه ی شنا، شیرجه و واترپلویی در تهران و زیر نظر فدراسیون بین المللی برگزار نشده است.فدراسیون نیز برای میزبانی این رقابت ها خواسته زیادی ندارد.

امینی ادامه داد: فدراسیون به بودجه ای حدود یک میلیارد و دویست میلیون تومان برای میزبانی رقابت ها نیاز دارد که به اندازه مبلغ دریافتی یک بازیکن معمولی فوتبال است. امیدوارم با کمک مسئولین و حامیان مالی این بودجه تامین شود تا ایران به بهترین شکل رقابت ها را برگزار کند.

مسابقات جام توسعه واترپلوی جهان (فیناترافی) از ۳ تا ۸ خرداد ماه در استخر ۹ دی مجموعه شهید شیرودی تهران برگزار می شود.

در این رقابت ها تیم های مراکش، تونس، ترینیداد و توباکو، اروگوئه، اکوادور، گواتمالا، اندونزی، کویت، مالت، اتریش، جمهوری آذربایجان و ایران شرکت می کنند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

تیم ملی واترپلو عازم بلگراد شد/ ارد‌و و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های ملی صربستان و هلند

تیم ملی واترپلوی ایران با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان  که در مسیر آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانیآسیا و انتخابی جهانی قرار دارد، عازم بلگراد صربستان شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های آبی؛ تیم ملی واترپلوی ایران در اردوی ده روزه در بلگراد، با تیم‌های ملیزیر ۲۱ سال صربستان و هلند اردوی مشترک و بازیهای تدارکاتی برگزار خواهد کرد. بنا به گفته‌ی مهدی ‌‌پنام‌تاش سرمربی تیم ملی واترپلو، این تیم پس از برگزاری اردوی پنج هفته‌ای با حضور ۲۷ تیم،اکنون با ۱۸ بازیکن عزم صربستان شده است.  تیم ملی واترپلوی ایران، بهمن ماه سال جاری در چین، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی را پیش رو خواهدداشت. برای مسابقات جهانی علاوه بر سنگاپور میزبان مسابقات، دو  تیم برتر جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان رابدست می‌آورتذ. تیم ملی واترپلو پس از بازگشت اردوی صربستان بعد از استراحت چند روزه مجددا برای آمادگی در راستای حضور دررقابتهای قهرمانی آسیا تمرینات خود را دنبال خواهد کرد. چند بازی تدارکاتی دیگر تا قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا، در برنامه‌های این تیم قرار دارد. اسامی بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی واترپلو به شرح زیر است:  ۱.مهدی یزدانخواه ۲.حامدکریمی ۳.پیمان اسدی ۴.امین قویدل ۵.مهدی برزگری ۶.علیرضا مهری ۷.امیر عطا خزایی ۸.خشایار ضیاالدین ۹.امید اقایی کریم ۱۰.فربد صبوری ۱۱.امیر رضا جلیل پور ۱۲.اشکان ایرانپور ۱۳.علی شعبانیان ۱۴.مهرصاد ادهم ۱۵.آرمان شمس ۱۶.عرفان صدرنیا ۱۷.امیرحسین امیریان ۱۸.مهراب گلستانی سرمربی مهدی پنام تاش مربی امیر هوشنگ همراهی سرپرست سیروس طاهریان مدیر فنی  دیان میلاکوویچ