امینی: غریبه ها کمک کرده اند، منتظر خودی ها هستیم

نایب رییس کمیته فنی واترپلوی فدراسیون بین المللی شنا (فینا) گفت: غریبه ها برای برگزاری جام توسعه واترپلو کمک کرده اند و منتظر کمک خودی ها هستیم.

محمدحسین آجرلو:

به گزارش روابط عمومی فدارسیون شنا، شیرجه و واترپلو،خبرگزاری ایرنا نوشت:

خسرو امینی اظهار داشت: فدراسیون بین المللی شنا پذیرفته است پولی را که بابت اعطای میزبانی به ایران باید دریافت کند، نگیرد. از سوی دیگر فینا هزینه اعزام ۶ نماینده خود به ایران را که مبلغی حدود ۴۰ هزار دلار می شود بر عهده گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و حامیان مالی قول داده اند که بودجه لازم برای برگزاری مسابقات را پرداخت کنند که منتظر آن هستیم.

نایب رییس کمیته فنی واترپلوی فینا گفت: فدراسیون در حال پیگیری مسایلی مانند هماهنگی هتل محل اقامت، حمل و نقل تیم ها، معرفی اسامی تیم ها و صدور ویزای آنها و دیگر تدارکات لازم است.

وی گفت: خوشبختانه تیم فنی برگزار کننده مسابقات، چند ماه پیش تجربه برگزاری جام باشگاه های آسیا را پشت سر گذاشته است و مشکلی از این بابت نداریم.

امینی گفت: فدراسیون اسکوربوردهای لازم برای برگزاری مسابقات را نیز سفارش داده است و قرار است ۱۵ اردیبهشت ماه در استخر نصب شود.

رییس کمیته فنی واترپلوی کنفدراسیون آسیا گفت: شهرداری تهران نیز اصلاح نور و سیستم صوتی استخر را بر عهده گرفته و اجازه داده است در زمان برگزاری مسابقات دو بنر در میدان هفت تیر تهران نصب شود.

وی گفت: پس از بازی های آسیایی ۱۹۷۴ تهران هیچ مسابقه ی شنا، شیرجه و واترپلویی در تهران و زیر نظر فدراسیون بین المللی برگزار نشده است.فدراسیون نیز برای میزبانی این رقابت ها خواسته زیادی ندارد.

امینی ادامه داد: فدراسیون به بودجه ای حدود یک میلیارد و دویست میلیون تومان برای میزبانی رقابت ها نیاز دارد که به اندازه مبلغ دریافتی یک بازیکن معمولی فوتبال است. امیدوارم با کمک مسئولین و حامیان مالی این بودجه تامین شود تا ایران به بهترین شکل رقابت ها را برگزار کند.

مسابقات جام توسعه واترپلوی جهان (فیناترافی) از ۳ تا ۸ خرداد ماه در استخر ۹ دی مجموعه شهید شیرودی تهران برگزار می شود.

در این رقابت ها تیم های مراکش، تونس، ترینیداد و توباکو، اروگوئه، اکوادور، گواتمالا، اندونزی، کویت، مالت، اتریش، جمهوری آذربایجان و ایران شرکت می کنند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب