انصاری در ۵۰ پروانه مدال نقره گرفت

در روز سوم مسابقات شنا بین المللی مالزی مهدی انصاری در ماده 50 متر پروانه دوم شد و یاوری در 200 متر آزاد در جایگاه چهارم قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ روز سوم مسابقات بین المللی شنا مالزی از سری رقابت‌های رسمی فدراسیون جهانی شنا (FINA) برای اولین مرحله کسب ورودی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن و ورودی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ کره جنوبی صبح امروز (شنبه) به میزبانی شهر کوالالامپور پیگیری شد. در روز سوم این مسابقات مهدی انصاری و مهرشاد افقری در ماده ۵۰ متر پروانه و علیرضا یاوری در ماده ۲۰۰ متر آزاد با حریفان خود به رقابت پرداختند. انصاری در ماده ۵۰ متر پروانه با ثبت زمان ۲۵:۰۵ در جایگاه نخست ایستاد و راهی فینال شد. افقری نیز در این ماده با زمان ۲۵:۵۶ به کار خود پایان داد. علیرضا یاوری نیز در ماده ۲۰۰ متر آزاد با زمان ۱:۵۹٫۶۹ چهارم و راهی فینال شد.

در فینال ماده ۵۰ متر پروانه مهدی انصاری با زمان ۲۴.۹۱ در جایگاه دوم ایستاد. همچنین علیرضا یاوری ۲۰۰ متر آزاد را در زمان ۱:۵۷.۳۹ شنا کرد و در جایگاه چهارم قرار گرفت.

شناگران ایران در چهارمین روز این مسابقات در ماده های ۵۰ متر آزاد و ۵۰ متر قورباغه به آب خواهند زد.

این رقابت‌ها با حضور مهدی انصاری ، بنیامین قره حسنلو، علیرضا یاوری و مهرشاد افقری چهار شناگر اعزامی ایران به این مسابقات تا نهم اردیبهشت ۱۳۹۸ پیگیری خواهد شد.

نتایج روز سوم مسابقات شنا بین المللی مالزی: 

شنبه ۹۸/۰۲/۰۷ روز سوم
ماده ۵۰ متر پروانه
مهدی انصاری     با ثبت زمان ۲۵:۰۵ راهی فینال شد
مهرشاد افقری   ثبت زمان ۲۵:۵۶
فینال 
مهدی انصاری   با ثبت زمان ۲۴.۹۱ دوم شد
ماده ۲۰۰ متر آزاد
علیرضا یاوری    با ثبت زمان ۱:۵۹٫۶۹ راهی فینال شد

 

فینال 
علیرضا یاوری با ثبت زمان ۱:۵۷.۳۹ چهارم شد

 

برنامه روز چهارم مسابقات شنا بین المللی مالزی: 

یکشنبه ۹۸/۰۲/۰۸ روز چهارم 
ماده ۵۰ متر قورباغه  
مهدی انصاری 
ماده ۵۰ متر آزاد
بنیامین قره‌حسنلو
علیرضا یاوری

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب