انصاری: نسبت به مسابقات جهانی آمادگی بیشتری دارم

شناگر تیم ملی ایران گفت: نسبت به مسابقات جهانی شنای مجارستان آمادگی بدنی بهتری دارم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو؛ مهدی انصاری در گفت و گو با ایسنا،‌ با اشاره به فشار زیاد اردوهای تیم ملی شنا بر روی شناگران گفت: اردوهای تیم ملی شنا از اول هفته با حضور جوانان آغاز شده و در آخر هفته بزرگسالان نیز به این اردوها اضافه می‌شوند. تمرینات پر فشاری را در این اردوها پیگیری می‌کنیم که قطعا در آمادگی شناگران تأثیر زیادی دارد. هدف اصلی ما مسابقات داخل سالن است اما قبل از این رقابت‌ها پانزدهم مهر ماه به مسابقاتی در ازبکستان اعزام می‌شویم و پس از آن باید به ایران برگردیم تا در مسابقات داخل سالن ترکمنستان حاضر شویم.

او درباره شرایط تمرینات تیم ملی شنا اظهار کرد: اردوهامثل دوره‌های قبل در استخر آزادی برگزار می‌شود. البته مسابقات داخل سالن به صورت مسافت کوتاه برگزار می‌شود و به دلیل نبود استخر ۲۵ متر در ایران مجبوریم تمرینات خود را در عرض استخر آزادی پیگیری کنیم. عرض این استخر هم فک کنم ۲۶ متر است که با استاندارد مسابقات مسافت کوتاه هم‌خوانی ندارد.

ملی‌پوش شنای ایران درباره آمادگی خود نسبت به مسابقات جهانی شنا گفت: آمادگی بدن خوبی نسبت به مسابقات جهانی مجارستان دارم و رکوردهای بهتری را بر جای گذاشته‌ام. فکر کنم ۳۰ تا ۴۰ درصد رکوردهای خود را بهبود بخشیده‌ام ولی تمام تلاش خود را می‌کنم تا قبل از مسابقات داخل سالن به ۱۰۰درصد آمادگی برسم.

مهدی انصاری در پایان افزود: همه ملی‌پوشان شنا تلاش می کنند تا در فینال رقابت‌های شنای داخل سالن حاضر شوند. من هم تلاش می‌کنم تا در این مسابقات بهترین نتایج را کسب کنم. البته کار ما در اینرقابت‌ها بسیار سخت است چون شناگران حاضر در این مسابقات همه از قهرمانان جهان هستند. بدون شک همه شناگران با تمام توان در این مسابقات حاضر می‌شوند تا به مدال طلا در این رقابت‌ها برسند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب