ایران صدرنشین روز نخست مسابقات واترپلو ساحلی

در پایان روز نخست رقابت های واترپلو بازی های آسیایی ساحلی تایلند، ایران، قزاقستان و کویت مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ با برگزاری مسابقه دو تیم ایران و هنگ کنگ رقابت های روز نخست واترپلو بازی های ساحلی به پایان رسید. این دیدار که با حساب ۱۹ بر ۶ به سود ملی پوشان ایران به پایان رسید سومین و آخرین دیدار روز نخست رقابت ها بود.

قزاقستان و کویت هم به ترتیب مقابل تایلند و اندونزی با اخلاف های ۹ و پنج گل به برتری دست یافتند تا تیم های مدعی شروع قابل پیش بینی داشته باشند.

در پایان مسابقات روز نخست حامد ملک خانبانان ملی پوش کشورمان در صدر جدول گلزنان ایستاده است. او در روز نخست توانست با به ثمر رساندن پنج گل از ۱۰ صربه به سمت دروازه آمار درخور توجهی به ثبت برساند. پس از او “ماکسیم ژاردان” قزاق با همین تعداد گل از ۱۱ شوت دیده می شود. عطا برخوردی،امیرحسن خانی هم و نیما خوشبخت هم با ۴، ۳ و ۳ گل زده جزو بهترین گل زنان هستند.

در ادامه این رقابت ها هم فردا (چهارشنبه) سه دیدار برگزار می شود که طی آن ملی پوشان ایران از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران به مصاف مالزی می روند و قزاق ها مقابل کویت صف آرایی می کنند.

 

نتایج کامل روز نسخت رقابت های واترپلو بازی های آسیایی ساحلی- پوکت:

اندونزی۵ – کویت۱۰

قزاقستان ۱۰ – تایلند یک

ایران۱۹ – هنگ کنگ ۶

 

برنامه مسابقات روز دوم:

*(چهارشنبه- ۲۸ آبان):
قزاقستان – کویت
ایران – اندونزی (از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران)
تایلند – هنگ کنگ

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.