بازدید وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی واترپلو

وزیر ورزش و جوانان به همراه رئیس کمیته ملی المپیک و هیات بلندپایه از مسئولان ورزش کشور از تمرین تیم ملی واترپلو بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ واترپلوئیست های ایران خود را برای حضور مقتدرانه در بازی های آسیایی جاکارتا آماده می کنند. تیم ملی ایران که تمرینات خود را از ماه های پایانی سال ۱۳۹۶ استارت زده و تا کنون چهار مرحله اردوی بین المللی را تجربه کرده اند، طی سه هفته آینده برای برگزاری دور پایانی اردوهای آمادگی خود به کشور سنگاپور سفر می کنند و از آنجا به محل بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا می روند.

در همین راستا عصر امروز( دوشنبه) دکتر سلطانی فر مقام عالی وزارت ورزش و جوانان به همراه دکتر صالحی امیری ریاست کمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی و شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها به استخر قهرمانی سه گانه مجموعه ورزشی شیرودی رفتند و از روند تمرینات ملی پوشان واترپلو ایران بازدید کردند.

محسن رضوانی رئیس، محمد علی آبادی نایب رئیس و فرید فتاحیان دبیر کل فدراسیون در کنار جمعی از پیشکسوتان نظیر تقی عسگری، خسرو امینی، علی محب، سیروس طاهریان و … از مسئولان بلند پایه ورزش کشور استقبال کردند.

دکتر سلطانی فر پس از گفت و گو با مسئولان فدراسیون و کادر فنی و بازیکنان تیم ملی برای آنان در بازی های آسیایی آرزوی موفقیت کرد و از تلاش مجموعه ورزش کشور برای حمایت هر چه بیشتر از رشته های پایه و پرمدال خبر داد.

IMG_20180716_224131_565

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.