بازهم رکوردشکنی و مدال آوری در روز دوم شنا

فینال دومین روز از مسابقات شنای رده های سنی آسیا با کسب دومدال نقره و برنز و جابجایی یک رکورد ملی برای ایران به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دومین روز از مسابقات شنای رقابت های رده سنی آسیا با هشت بار حضور شناگران ایرانی در فینال پیگیری شد. ابتدا علیرضا امین زمردی شناگر نوجوان ایران زمان ۲۶:۷۱ را در ماده  ۵۰ متر پروانه ثبت کرد و توانست به مقام دوم و نشان نقره دست یابد.

پس از او آریا نسیمی شاد بار دیگر رکوردشکنی کرد و رکورد ملی ماده ۲۰۰متر قورباغه بزرگسالان را جابجا کرد. او این مسافت را در ۲:۱۸.۸۸ طی کرد تا حدنصاب جدیدی در این ماده به ثبت رساند. پیش از این، خود او با زمان ۲:۱۹:۸۳ رکورددار ایران بود. او با این رکوردشکنی نشان برنز این دوره از مسابقات را هم بدست آورد.
در دیگر فینال امیرمحمد شجاعی فر با ثبت زمان ۱:۰۵:۷۷ در ماده ۱۰۰ متر قورباغه به مقام هفتمی رسید.

سینا غلام پور هم در فینال ماده ۵۰متر کرال پشت با ثبت زمان ۲۸.۸۶ به مقام هشتمی رده سنی ۱۷-۱۵ سال رسید.

دو نماینده شنای ایران هم در فینال ۵۰متر پروانه بزرگسالان به آب زدند. مهدی انصاری و جمال چاوشی فر با ثبت زمان های ۲۵.۳۱ و ۲۵.۳۸ به ترتیب پنجم و ششم شدند.

در ماده ۴ در ۱۰۰ متر مختلط تیمی نیز شناگران ۱۷-۱۵ ساله ایران با ثبت زمان ۴:۰۱.۸۸ به مقام پنجمی بسنده کردند.

در آخرین ماده فینال امروز نمایندگان ایران، امیرمحمد عزیزی کوچکترین نماینده شنای ایران به آب زد. عزیزی در ماده ۲۰۰ متر آزاد با ثبت رکورد ۲:۰۵:۰۲ در جایگاه هشتم ایستاد.

 

 

زمردی
علیرضا امین زمردی- مقام دوم رده سنی ۱۳-۱۴ سال ۵۰متر پروانه

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.