با انگیزه بمانید، هدف تعیین کنید و خوش بگذرانید

“رایان لوچته” برنده ی ١١ مدال شنای المپیک، با انتشار ویدئویی کوتاه راهکارهای شنای بهتر را برای علاقه مندان توضیح داد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛”رایان لوچته” بهترین شناگر سال ۲۰۱۳ جهان، رکورد دار شنای ٢۰۰متر مختلط دنیا، دارنده ی پنج مدال المپیک ٢۰١٢ و چهار مدال رقابت های جهانی ٢۰١٣ بارسلونا با انتشار ویدئویی راهکارهای ارتقا کیفیت تمرینی را برای شناگران جوان عنوان کرد.
“رایان” که در این ویدئو به خوش گذراندن در تمرینات اشاره می کند در شرایط مسابقه هفت روز هفته، در دو نوبت تمرینی مجموعا ١۶ کیلومتر را به شنا کردن اختصاص می دهد.
راهکارهای شنا از زبان “رایان لوچته”:
۱. با انگیزه بمانید
۲. هدف تعیین کنید
۳. خوش بگذرانید
” لوچته” در رابطه با نوع هدف گذاری تمرینی خودش گفت:” اگر من در ابتدای راه بودم، شنا در یک مسافت معین برایم هدف اصلی بود. روزانه متراژ زیادی را به عنوان هدف در نظر می گرفتم و سعی می کردم به آن دست یابم.”
وی در ادامه در پاسخ به سوالی در رابطه با دلایل تاثیرگذاری مثبت شنا بر بدن اینگونه پاسخ داد: شنا بهترین ورزش است، چراکه در حین تمرین تک تک عضلات بدن درگیر می شود.
ورزشکار یک متر و ٨٨ سانتی و ٨۴ کیلوگرمی تیم ملی امریکا که با ۳۰ سال سن روزهای پایانی شنا حرفه ای خود را سپری می کند هدف نهاییش را حضور در رقابت های المپیک ٢۰١۶ ریو دو ژانیرو عنوان کرده است و تلاش می کند در سن ٣٢سالگی نیز در این مسابقات افتخار آفرینی کند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب