برای پیشبرد برنامه های فدراسیون اتاق فکر تشکیل می دهم/ باید فدراسیون را از تعلیق خارج کنیم

سرپرست جدید فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: برای پیشبرد برنامه ها و اهداف فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اتاق فکر تشکیل می دهم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، محسن رضوانی سرپرست جدید فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو که دیروز شنبه با حکم وزیر ورزش و جوانان به این مسئولیت منصوب شد، با بیان این مطلب افزود: پیشکسوتان، قهرمانان و اساتید دانشگاه در این اتاق فکر حضور خواهند داشت تا برنامه ها و سیاست های فدراسیون براساس خرد جمعی و تصمیم کارشناسی به پیش برود.

وی افزود: تمامی تصمیمات مهم فدراسیون در این اتاق فکر و با نظر کارشناسان و خانواده شنای کشورر اتخاذ خواهد شد.

سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در رابطه با برنامه های آتی خود در این فدراسیون اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات پیش رو انجام خواهم داد.

وی یکی ازمشکلات پیش روی فدراسیون را تعلیق شنا، شیرجه و واترپلو ایران ازطرف فدراسیون بین المللی و کنفدراسیون آسیایی عنوان کرد و گفت: به دنبال آن هستیم تا با همکاری وزارت ورزش و جوانان به زودی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی ایران را از حالت تعلیق خارج کنیم.

رضوانی درگفتگو با خبرگزاری ایرنا در خصوص اصلاح اساسنامه فدراسیون نیز گفت: راه دیگر فدراسیون ها را برای تنظیم اساسنامه و ارائه آن به فدراسیون بین المللی طی خواهیم کرد.

وی یکی از مشکلات مهم فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو را مالی دانست و گفت: امیدوارم با حمایت ویژه مسوولان این مشکل نیز حل شود.

image_printپرینت مطلب