برگزاری مسابقات شنا شهرستان‌های فردوس و قاین خراسان جنوبی

مسابقات انتخابي و استعداديابي شنا شهرستان‌های فردوس و قاین خراسان جنوبي به مناسبت دهه مبارک فجر در طرح توسعه سلامت و رفاه اجتماعي این استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  ابوذر اکبری رئیس هیات شنای استان خراسان جنوبی با اعلام خبر برگزاری مسابقات شنا در کل شهرستان‌های استان به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر افزود: هدف از این مسابقات تقویت روحیه نشاط و شادابی و بروز استعدادها در طرح نشاط اجتماعی با همکاری استانداری خراسان جنوبی و اداره کل ورزش وجوانان می باشد.

اکبری گفت: این دوره مسابقات در بعضی از شهرستان‌ها پس از ٣ سال و در بعضی برای اولین بار برگزار می‌شود و افرادی که در مسابقات شهرستانی مقام قهرمانی کسب کنند عضو تیم شهرستان شده و در مسابقات استانی که پس از این دوره مسابقات برگزار میشود میتوانند شرکت کنند.

از همین رو  مسابقات انتخابی و استعدادیابی تیم شنا اقایان شهرستان فردوس به مناسبت دهه فجر توسط هیات شنای شهرستان در طرح توسعه سلامت و رفاه اجتماعی با همکاری استانداری و اداره کل ورزش و جوانان و هیات شنای استان خراسان جنوبی برگزار شد.

همچنین این مسابقات (انتخابی و استعدادیابی) نیز ذر شهرستان قاین در رده های سنی ۷ تا ۲۴ سال بخش آقایان در مجموعه آبی فرهنگ  به مناسبت دهه فجر برگزار و با اعلام نفرات برتر به پایان رسید.

 

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب