برگزاری جشنواره‌های شنا ویژه دختران و پسران آذربایجان شرقی

جشنواره شنای پسران و دختران آذربایجان شرقی بمناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ بمناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح روز ۱۲ بهمن یکدوره جشنواره شنا ویژه پسران در چهار رده سنی و یک ماده انفرادی با حضور ۲۸۰ شناگر پسر در محل استخر ۲۹ بهمن تبریز برگزار گردید که طی آن به تمامی شناگران جوایزی از طرف نوشت و افزار فرزام اهدا شد.

اکبر فرج اللهی رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان با حضور در محل برگزاری مسابقه پسران، حضور پرشور شناگران بهمراه اولیای گرامیشان را مایه افتخار برای شنای استان دانست و افزود؛ طی برنامه ریزی که در هیات شنای استان گرفته شده، موظف هستیم تا شنای استان را به سطح عالی در کشور برسانیم و این مهم با همراهی مربیان محترم و اولیای گرامی و حمایت های اداره محترم ورزش استان ممکن است.

او همچنین تشکیل کارگروه ویژه استعدادیابی را از مهمترین دستور های هیات برشمرد و برگزاری جشنواره های شنا را گامی مهم در همین راستا دانست.

فرج اللهی با بیان اینکه مدیریت صحیح استعدادها و افزایش سطح دانش مربیان پایه باعث پیشرفت و همه گیر شدن شنا خواهد بود، کلینیک های تخصصی شنای پایه را به مربیان وعده داد.

وی در پایان از تمامی زحمتکشان جهت برگزاری مسابقه اعم از کادر اجرایی، داوران، مربیان، اولیای گرامی تشکر و قدردانی کرد.

همچنین بمناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح روز ۱۲ بهمن یکدوره جشنواره شنا ویژه دختران در چهار رده سنی و دو ماده انفرادی با حضور ۶۰ شناگر دختر در محل استخر میرداماد برگزار گردید که طی آن به ۱۰ نفر اول هر رده و هر ماده جوایزی اهدا شد.

photo_2019-02-01_16-04-56

photo_2019-02-01_16-32-16

photo_2019-02-01_16-32-10

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب