برگزاری مسابقات شنا کشور در ۶ منطقه

با تصمیم‌گیری کمیته امور استان‌های فدراسیون شنا 31 استان کشور به اضافه شهرستان کیش به 6 منطقه جهت برگزاری مسابقات و کلاسهای مربیگری تقسیم بندی شدند. که در همین راستا نخستین دور مسابقات واترپلو در دوگروه سنی ۱۵ تا ۱۶ سال و ۱۷ تا ۱۹ سال ویژه پسران در استان کرمان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در جلسه کمیته امور استان‌های فدراسیون شنا، در خصوص تقسیم بندی مناطق کشور جهت برگزاری مسابقات و کلاس‌های مربیگری، تصمیم‌گیری شد. سپس اعضا پیشنهادات خود را در راستای چگونگی پیاده سازی طرح ارائه شده بیان کرده و پس از بحث و بررسی صورت جلسه ای منتشر شد.

 

از مهمترین این تصمیمات تقسیم بندی ۳۱ استان کشور به اضافه شهرستان کیش به ۶ منطقه جهت برگزاری مسابقات و کلاسهای مربیگری می توان اشاره کرد. با توجه به این تقسیم بندی، دبیرخانه این ۶ منطقه به شرح ذیل است:

۱- استان زنجان ۲- استان تهران ۳- استان کرمانشاه
۴- استان خوزستان ۵- استان کرمان ۶- استان خراسان رضوی

در همین راستا نخستین دوره مسابقات واترپلو در منطقه ۵ و به میززبانی استان کرمان در دوگروه سنی ۱۵ تا ۱۶ سال و ۱۷ تا ۱۹ سال ویژه پسران از ۲۹ دی ۱۳۹۵ تا یکم بهمن ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد. که می توانید برای دریافت کامل دستورالعمل مسابقات اینجا کلیک کنید.

 

تقسیم بندی دبیرخانه ها :

دبیرخانه منطقه ۱ زنجان آذربایجان غربی آذربایجان شرقی اردبیل گیلان
دبیرخانه منطقه ۲ تهران قزوین مازندران مرکزی       قم البرز
دبیرخانه منطقه ۳ کرمانشاه همدان کردستان لرستان ایلام
دبیرخانه منطقه ۴ خوزستان کهکیلویه و بویراحمد چهارمحال و بختیاری بوشهر فارس
دبیرخانه منطقه ۵ کرمان هرمزگان سیستان و بلوچستان یزد اصفهان کیش
دبیرخانه منطقه ۶ خراسان رضوی خراسان شمالی گلستان سمنان خراسان جنوبی

 

جهت دریافت صورتجلسه کامل کمیته استان‌ها کلیک کنید.

انتهای پیام /

 

image_printپرینت مطلب