بسطامیان: زنجان ‌پایگاه شنا و واترپلوی شمال غرب کشور انتخاب شد

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان به تعامل موجود بین فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با هیأت اشاره کرد و گفت: این تعامل و هماهنگی موجب انتخاب زنجان به عنوان پایگاه قهرمانی شنا و واترپلو شمال غرب کشور شده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان،  مصطفی بسطامیان پس از انتخاب به عنوان ریاست هیأت شنای استان زنجان با تشریح نحوه آغاز به کار هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان از دهه ۶۰ اظهار کرد: تلاش‌های انجام شده طی این سال‌ها منجر به فراهم شدن امکانات و همچنین تربیت ورزشکارانی شده که طی سال‌ها در کشور جزو منتخبان بوده‌اند و با تلاش‌ها انجام شده این جایگاه حفظ شده است.

وی به تعامل موجود بین فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با فدراسیون اشاره و اضافه کرد: این تعامل و هماهنگی موجب انتخاب زنجان به عنوان پایگاه قهرمانی شنا و واترپلو شمال غرب کشور شده است.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان با تاکید بر ادامه برنامه‌های توسعه‌ای هیئت‌های قبلی تاکید کرد: هیئت سعی می‌کند با بازنگری در این برنامه‌ها، آن را قوی‌تر از گذشته اجرا کند.

بسطامیان با تاکید بر تلاش برای تربیت مربیان و در پی آن ورزشکاران در رشته شنا، شیرجه و واترپلو ادامه داد: پرورش ورزشکاران تا مرحله قهرمانی و سپس ادامه حضور آن‌ها در اماکن ورزشی را از دیگر وظایف هیئت‌ها می‌داند.

وی با یادآوری وجود استعداد استان زنجان در ورزش‌های آبی ابراز کرد: علاوه بر اجرای طرح‌های استعدادیابی باید برای ماندگاری آن‌ها در ورزش هم اقداماتی انجام شود تا بتوان از توان آن‌ها در این حیطه نهایت استفاده را کرد.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان ارتقای دانش مربیان فعال در رشته‌های ورزشی شنا را از الزامات اعلام کرد و افزود: استفاده از ورزشکاران بومی و عدم تضییع حق ورزشکاران از اولویت‌های برنامه‌های این هیئت محسوب می‌شود.

بسطامیان با تاکید بر تلاش برای ارتقای وضعیت ورزش شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان ادامه داد: در این راستا بدهی هیئت‌های قبلی را هم بدهی هیئت می‌داند و نسبت به پرداخت آن‌ها از طریق درآمدزایی تلاش خواهد کرد.

وی تسریع روند کار در شهرستان‌ها را یادآور شد و تاکید کرد: هیئت‌های شهرستانی شنا، شیرجه و واترپلو باید تلاش کنند تا ورزشکاران تربیت شده به عضویت تیم استان درآیند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان تاکید کرد: تلاش هیئت‌های شهرستانی موجب می‌شود تا تیم استان نمایندگی واقعی از استان را داشته باشند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب