بیک: فیناترافی برگ برنده‌ای برای ایران است

رئیس سازمان لیگ واترپلو گفت: مسابقات توسعه جهانی واترپلو برگ برنده‌ای برای تیم ایران است تا توانایی‌های خود را بیشتر به دنیا بشناساند.

الهام محمدی/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، ایسکانیوز نوشت:

محمدهادی بیک رئیس سازمان لیگ و عضو تیم اجرایی، حضور و میزبانی ایران در رقابت‌های توسعه جهانی واترپلو را فرصتی برای رشد و معرفی هرچه بهتر این رشته در کشورمان می‌داند.

رئیس سازمان لیگ با اشاره به این که امتیاز میزبانی مسابقات توسعه جهانی واترپلو تأثیر به سزایی در گسترش این رشته دارد، گفت: با همه نتایج خوبی که واترپلو کسب کرده ولی هنوز بسیاری این رشته را به خوبی نمی‌شناسند. این رقابت‌ها به طورحتم باعث معرفی هرچه بیشتر واترپلو خواهد شد.

وی ادامه داد: واترپلو بازی زیبایی است، فیناترافی برگ برنده‌ای برای واترپلوی ما است تا جایگاه ایران در این رشته به همه دنیا اثبات شود. علاوه براین درباره ایران فرافکنی می‌شود و اخبار درستی ارسال نمی‌شود، برگزاری این مسابقات و حضور چندین کشور ایران را شناخته‌تر می‌کند.

بیک درمورد تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها، بیان داشت: جایگاه خیلی از تیم‌ها را نمی‌دانیم اما مشخص است تیم‌های شرکت‌کننده از نظر قدرت بدنی بالا هستند. تیم اتریش از تیم‌های خوب و شناخته شده است که در این مسابقات شرکت کرده. این تیم اروپایی سطح بالایی دارد و شاید سخت‌ترین رقابت ما با اتریش باشد، البته بازیکنان ما توانایی بالایی دارند و در کل رقابت با تیم‌های خوب باعث افزایش سطح کیفی واترپلوی ما می‌شود. اروگوئه هم تیم خوبی است و از تیم‌های قدرتمند به شمار می‌رود.

وی افزود: به طور حتم وقتی تیم‌ها چند روز قبل از مسابقات به تهران بیایند مربیان فرصت آنالیز و شناخت بهتری پیدا خواهند کرد. نکته مهم این است که تنه بازیکنان ما در این مسابقات به تنه بازیکنان خوبی خواهد خورد و این خوب است. شرایط برای ورزشکاران ما مهیا شده تا شناسانده شوند. درست است بازیکنان ما تا الان هم نتایج خوبی کسب کردند ولی جایگاه درستی ندارند. ورزشکاران این رشته سال‌ها زحمت کشیدند ولی به خوبی معرفی نشده‌اند.

رئیس سازمان لیگ واترپلو درمورد لیگ برتر اظهار داشت: شرایط لیگ ما موجب پیشرفت این ورزش می‌شود، تیم‌هایی که وضعیت مالی خوبی دارند می‌توانند با حضور در این لیگ به آن کمک کنند و این موجب پیشرفت واترپلو ایران شوند.

بیک اضافه کرد: ۱۴ اردیبهشت ماه جلسه سازمان لیگ را برگزار خواهیم کرد و تعاملی با تیم‌های لیگ برترو دسته یک خواهیم داشت. ما در این جلسه برنامه راهبردی و پیشنهادات را بررسی می‌کنیم تا لیگ با کیفیتی برگزار شود.

وی درباره تاریخ شروع لیگ نیز عنوان کرد: باتوجه به این که باشگاه‌ها شرایط مالی‌شان در برج ۵،۶ بررسی می‌شود برحسب تجربه این رقابت‌ها را همان زمان آغاز می‌کنیم یعنی شروع لیگ برتر پس از ماه مبارک رمضان خواهد بود.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب