تقدیر فینا از فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلوی ایران

فدراسیون جهانی ورزش های آبی با ارسال لوح تقدیری به فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو از میزبانی ایران در مسابقات فینا ترافی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، مسابقات واترپلو توسعه جهانی هفته آینده به صورت رسمی به میزبانی کشورمان ایران در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران، استخر ۹ دی تهران آغاز خواهد شد.

این رویداد بسیار بزرگ که بعد از ۴۱ سال در ایران رخ خواهد داد مسئولان ارشد فدراسیون جهانی ورزش های آبی را بر آن داشت تا از فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو کشورمان تقدیر کنند.

مارکولسکو رییس فدراسیون جهانی ورزش های آبی FINA با ارسال لوح تقدیری نفیس به ایران برای محسن رضوانی رییس فدراسیون، از میزبانی ایران در مسابقات فینا ترافی تهران پیشاپیش قدردانی کرد.

در متن لوح تقدیر فینا آمده است:

«با تقدیر و قدردانی از شما به دلیل حمایت از ورزش واترپلو و سازماندهی بسیار خوب پنجمین دوره مسابقات توسعه جهانی واترپلو (فینا ترافی) ۲۰۱۵ تهران»

پیش از این برخی از رسانه ها برگزاری این مسابقات مهم در تهران را بسیار کم اهمیت دانسته و آن را در برخی از جراید کمرنگ جلوه داده بودند که این موضوع با تقدیر فدراسیون جهانی کاملاً زیر سوال رفت و حقیقت برگزاری این مسابقات اثبات شد.

تقدیر فینا

image_printپرینت مطلب