تمرینات تیم ملی واترپلو با حضور لوتوس مولر آغاز شد

تمرینات تیم های ملی واترپلو بزرگسالان و جوانان ایران از امروز (چهارشنبه) با حضور لوتوس برند مولر سرمربی آلمانی تیم ملی در استخر بین المللی ۹ دی واقع در مجموعه ورزشی شهید شیرودی آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ در تمرینات امروز ۲۴ نفر از بازیکنان تیم جوانان و ۲۶ نفر از بازیکنان تیم بزرگسال حضور داشتند که تعدادی از بازیکنان تیم بزرگسال به دلیل حل نشدن مشکلات شغلی در تمرینات حضور نداشتند.
لوتوس برند مولر پیش از آغاز تمرینات خطاب به بازیکنان بزرگسال و جوان گفت: به عنوان یک مربی حرفه ای به دنبال بازیکنان خیلی خوب هستم و اکنون هم منتظرم ببینم که چه کسی تلاش بیشتری از خود نشان می دهد.
وی اظهار کرد: امیدوارم در روزهای آینده که تمرینات اصلی شروع می شود، تسلیم تمرینات سخت من نشوید و بعد از تمرینات بنا دارم که نفرات اصلی جوانان و بزرگسالان را برای رقابت های پیش رو انتخاب کنم.
مربی آلمانی تیم ملی واترپلو با اشاره به اینکه درهای تیم ملی همیشه به روی نفرات جدید باز است گفت: در حال حاضر همه بازیکنان در یک جایگاه از نظر من قرار دارند و انتخاب آنان بستگی به سختکوشی و تلاش آنان دارد.
او گفت: زمان برای من بسیار مهم است.
اعضای تیم ملی واترپلو بزرگسالان و جوانان بعد از ۲۰ دقیقه گرم کردن بدنهای خود، به آب زدند تا در تست های مورد نظر مولر شرکت کنند.
لوتوس مولر امروز تست های شنا شامل ۵۰ متر، ۴۰۰ متر و تست جهش در دو طرف دروازه را برای ملی پوشان در نظر گرفته بود و انجام تست برای ارزیابی و شناخت بیشتر از ملی پوشان طی چند روز آینده هم ادامه خواهد داشت.
تیم ملی واترپلو بزرگسالان برای حضور پرقدرت در بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی و تیم جوانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان ۲۰۱۴ جهان در ترکیه آماده می شوند.

*اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی بزرگسالان به قرار زیر است:
سجاد عبدی، میثم جعفری، محمد سعید میرمهدی، امیرحسین خانی، علی پیروزخواه، علی صالح، سیدمهدی عماد، مهدی کرمی، محمد بحیرایی، امید لطف پور، مهران باقری، عطاالله برخوردی روزبهانی، علیرضا سلطانی، مهدی دائی تقی، حامد ملک خانبانان، رامتین اوسطی و امیر دهداری (تهران)، محمدحسین محمدی، میلاد محمدی، سهیل خادم پیر، علیرضا مقدم (زنجان)، محمد سالمی و علیرضا هرمزی (گیلان)، ارسلان مردانی (کهگیلویه و بویراحمد)، محمد ایران فر و مهرداد غلام نژاد (خوزستان)، مالک ضیایی، نیما خوشبخت، محسن جلیلی و منصور پاکزاد (اصفهان) و اصلان جمالی و رضا حقگو (فارس).

اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم واترپلو جوانان به شرح زیر است:
سهیل رستمیان، مسعود احمدی، شهاب جلیلوند، امیرحسین کیهانی، امیرحسین رهبر، امین قویدل، عرفان لشکری، سید سجاد ساویز و مهدی یزدان خواه (تهران)، حمید رضا مقدم، حامد کریمی و علیرضا فرهادی (زنجان)، محمدمهدی حیدری، محمد جواد عباسی، عرشیا الماسی (گیلان)، امیرحسین قاسم زاده (کرمانشاه)، پیمان اسدی (کهگیلویه و بویراحمد)، علیرضا دهقان (اصفهان)، یاشار ترک کشکول، ناصر پیروی و کامیاب زحمتکش (فارس) و حمید تقوی (قزوین).

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب