تکلیف فینالیست های لیگ برتر واترپلو آخر هفته مشخص می شود

با برگزاری دو دیدار باقی مانده ازمرحله پلی آف، چهره فینالیست‌های بیست و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو مشخص می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دور برگشت مرحله پلی‌آف بیست و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو با برگزاری دو دیدار و معرفی تیم‌های راه یافته به فینال به پایان می‌رسد. مسابقات این هفته از ساعت ۱۸:۰۰ فردا (پنجشنبه) با تقابل دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی زمینی ارتش آغاز می‌شود.

در نخستین دیدار تیم اول و چهارم مرحله گروهی یعنی دانشگاه آزاد اسلامی  و نیروی زمینی ارتش ، باید بازی برگشت مرحله پلی‌آف را به میزبانی دانشگاه برگزار کنند. دیدار رفت این دو تیم به میزبانی نزاجا با نتیجه ۱۲ بر ۲ یه سود دانشگاه به پایان رسید تا این تیم نیمی از راه صعود به مرحله بعد را طی کند. شاگردان دانیال خاکبان برای فینالیست شدن کار سختی پیش رو دارند اما این تیم روند رو به رشدی از خود به نمایش گذاشته و می‌تواند شگفتی ساز این دوره از مسابقات شود. این دیدار از ساعت ۱۸:۰۰ فردا(پنجشنبه) در استخر بین المللی ۹ دی با قضاوت امیرحسن صفابخش و شهروز شریفیان با نظارت سیروس طاهریان و علی محب برگزار می‌شود.

دومین بازی این مرحله از حساسیت خاصی برخوردار است. در این دیدار نفت امیدیه پذیرای سایپا است. تقابل این دو تیم برای طرفداران ورزش واترپلو  جذابیت ویزه‌ای دارد و بی شک رقابت نفس گیر و پایاپایی خواهد بود. بازی رفت این دو تیم در تهران برگزار شد که در پایان آن سایپای میزبان، با نتیجه ۱۰ بر ۸ نفت امیدیه را از پیش رو برداشت تا راه صعود خود را هموار کند. اما نفت امیدیه در دیدار های خانگی خود حریفی سرسخت و قوی بوده و به لطف داشتن بازیکنان با تجربه خود تا به اینجا، بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته است. نفتی ها برای راه یافتن به فینال این دوره از رقابت‌ها باید سایپا را با تفاضل بیش از دو گل شکست دهند.

تکلیف دومین فینالیست این دوره از مسابقات لیگ برتر واترپلو روز جمعه (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) ساعت ۱۵:۰۰ مشخص خواهد شد. این دیدار حساس و غیر قابل پیشبینی به داوری غفوری و دایی تقی و تحت نظارت هادی بیک و علی محب برگزار می‌شود.

 

برنامه بازی های برگشت مرحله پلی آف بیست و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو :

۱. دانشگاه آزاد اسلامی –  نیروی زمینی ارتش  ( پنج شنبه ۹۶/۱۱/۲۶ ساعت ۱۸:۰۰ تهران)

۲.نفت امیدیه – سایپا (جمعه ۹۶/۱۱/۲۷ساعت ۱۵:۰۰  امیدیه)

 

نتایج بازی‌های رفت مرحله پلی آف بیست و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو:

۱. نیروی زمینی ارتش ۲ – ۱۲دانشگاه آزاد اسلامی           جمعه ۹۶/۱۱/۲۰         ساعت ۱۵:۰۰    تهران

۲.سایپا ۱۰ – ۸ نفت امیدیه       جمعه ۹۶/۱۱/۲۰          ساعت ۱۶:۳۰ تهران

 

 

 

 

 

انتهای پیام

 

 

image_printپرینت مطلب