تیمهای صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شدند

در پایان دور مقدماتی مسابقات واترپلو قهرمانی نوجوانان کشور تیمهای اصفهان، کهکیلویه و بویر احمد،فارس، قزوین، کرمانشاه، زنجان،خوزستان وتهران به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، مسابقات قهرمانی کشور واترپلو پسران در رده سنی ١۶-١۵ سال که ازروز گذشته چهارشنبه ١۰ آبان با حضور١١تیم اصفهان، البرز، فارس، آذربایجان غربی، قزوین، کرمانشاه، زنجان و خوزستان،تهران وکهکیلویه وبویر احمد وگیلان در قالب ۴ گروه به مدت ٣روز به میزبانی زنجان آغاز شده است، صبح امروز پنجشنبه مرحله مقدماتی آن با انجام ۴ دیدار به پایان رسید و تیمهای اصفهان، کهکیلویه و بویر احمد،فارس، قزوین، کرمانشاه، زنجان،خوزستان وتهران به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند. در این دیدارها در گروه دوم کرمانشاه١١بر٣فارس را شکست داد تا با۴ امتیاز صدرنشین این گروه شود،تیم فارس نیز با ٢ امتیاز به عنوان تیم دوم از این گروه صعود کرد. در گروه سوم خوزستان در دیداری حساس و نزدیک ٨بر٧ برابر قزوین پیروز شدتا با۴ امتیاز صدرنشین این گروه شود،تیم قزوین هم با٢ امتیاز به عنوان تیم دوم از این گروه صعود کرد. در گروه دوم کرمانشاه١١بر٣فارس را شکست داد تا با۴ امتیاز صدرنشین این گروه شود،تیم فارس نیز با ٢ امتیاز به عنوان تیم دوم از این گروه صعود کرد.

در گروه چهارم هم تیم میزبان ٧بر٢ تهران را از پیش رو برداشت تا ۴ امتیازی شود و تیم نخست گروه چهارم در مرحله بعد شود تهران هم با ٢امتیاز به عنوان تیم دوم جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را بدست آورد. شایان ذکر است از گروه اول هم که دیدارهایش روز گذشته به پایان رسید،نوجونان اصفهان و کهکیلویه و بویر احمد به ترتیب به عنوان تیمهای اول و دوم راهی مرحله بعدی شدند.
بدین ترتیب امشب و در مرحله یک چهارم نهایی اصفهان با قزوین،خوزستان با کهکیلویه و بویر احمد،کرمانشاه با تهران وفارس با زنجان دیدار می کند. همچنین برای مشخص شدن تیمهای نهم تا یازدهم نیز گیلان به مصاف البرز خواهد رفت.
این مسابقات جمعه شب با معرفی تیم قهرمان به پاین خواهد رسید.

image_printپرینت مطلب